סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 3 שנים. 9 באפריל 2021 בשעה 18:18

סנטה קלאוס, הוא מותג כלכך עצום שכל חג המולד בנוי כמעט סביבו וסביב האגדה האורבנית שהתפתחה לאגדה גלובלית ומסתתרת בתוכה תוכן שיוווקי עצום של אחת מאימפריות המשקאות הגדולות ביותר בעולם
ואם תהיתם, הסיפור של סנטה התחיל בהולנד והתגלגל יחד עם המתיישבים ההולנדים לארצות הברית עוד לפני שנקראה כך
המראה לא היה אותו מראה של עבה כרס מזוקן וחביב והשתנה בין מספרי סיפורים ועד ספרי ילדים
ושחקני תיאטרון ששיחקו את סנטה קלאוס התלבשו במגוון צבעים ותחפושות ולא בהכרח הבליטו כרס מתחת לחליפה.
ואז בשנת 1930 חברה קטנה בזמנו העונה לשם קוקה קולה' רצתה להגדיל את המכירות של משקה הדגל שלה בימי החורף הלא כלכך מוצלחים למשקאות קרים
והיא פנתה למאייר סונדבלום בבקשה שיעצב לה תמונה של סנטה קלאוס שותה קוקה קולה. סונדבלום החליט להישען על שני מקורות השראה: הראשון, שיר משנת 1822 שמתאר את סנטה כדמות חביבה, ידידותית ואוהבת והשני איש מכירות שמנמן שהוא הכיר.
סונדבלום גם צבע את סנטה בצבעי החברה – אדום ולבן. וכך נולד סנטה קלאוס המודרני, המוכר לנו כיום כדמות שמנמנה החובשת מצנפת ולבושה בחליפה אדומה עם שוליים לבנים.

ורק בשביל להשלים את האנקדוטה נציין שאחרי 12 שנים החליטו בחברת קוקה קולה לארגן לסנטה חבר שדון, שזכה לתלבושת ירוקה ולשם "Sprite" (שדון או רוח בתרגום מאנגלית) עד אז לא היה להם משקה כזה.

ועשור אחר-כך כשקוקה קולה קנתה את הזיכיון למשקה ליים גרמני היא החליטה למתג אותו בצבע הירוק ולהעניק לו את השם של אותו ידיד של סנטה קלאוס

כוחו של שיווק נכון,
שיווק הוא אחד האלמנטים שהיום כולם צריכים לדעת הוא משלב כלכך הרבה בחיי היום יום ועד חיי התעסוקה
היכולת שלך לשווק נכון את עצמך
תמונה בקבלה של עצמך על כל המאפיינים הטובים והרעים על ידי זיהוי עצמי
אפשר להבליט או להסתיר את האלמנטים היותר נכונים או פחות
אבל הכל מתחיל כמו שהמאייר נאמן לצבעו של המשקה ולכרס שהקולה גורמת להרגיש
כך אתה צריך להישאר נאמן לעצמך גם כשאתה משווק את עצמך לא לנסות להיות מישהו אחר
הייתם מדמיינים את סנטה צהוב?.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י