לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 3 שנים. 12 באפריל 2021 בשעה 13:10

בדס"מ וחיזור וירטואלי

באתולוגיה, המונח לֶק נועד לציין התנהגות ייחודית לזכרים מסוימים אשר מתקבצים באזורים קבועים לצורך חיזור(הכלוב, פייסבוק) בדרך כלל לפני או במהלך עונת הרבייה, וזאת על מנת שהנקבה תתרשם מהם ותבחר להזדווג עימם.
(תמונות, שירים סיפורים ודעות, קבוצות, חלקם מעמיקים את דעתם על רצונתם ורצונות אחרים הגלויים והמוסתרים.)

ההתנהגות בשטחי הלק מלווה גם בתצוגה ויזואלית בולטת של הזכר שנועדה להרשים את הנקבה.
הזכר נוהג להכין בקרחת היער "בימה"(פרופיל,בלוג,דף) נקייה כאשר הנקבות בוחנות אותו, להציג את מרכולתו המוחית או הישגיו הרבים, כיבושיו הקודמים, או הבאים.
לאחר שהלק הסתיים והנקבות בחרו את הזכרים, האחרונים אלו שלא נבחרו מפיקים קולות חזקים בתדר נמוך(פוסטים מרובים), הדומים למעין רעמים(תיסכולים), כדי למשוך אליהם בת זוג להזדווגות. הפקת קולות אלו מכונה "בימבוּם", והזכרים יוצרים אותם על ידי ניפוח שק בבית החזה שלהם(האגו), או (ציניות) , האדרת שמם ברבים.

הלק מורכב בדרך כלל מזירת הלק(הכלוב, פייסבוק, ושות) שבה נמצאים בפיזור מספר שטחי לק בלעדיים(הבלוג,הפרופיל,המנוי,האלבום, הדף). זכרים אשר חופפים במידה מסוימת אחד לשני(שולטים,נשלטים,ואחרים). אזור הליבה של הלק מאוכלס על ידי האלפות הזכרים.
שלהם גם יש את הסיכוי המרבי להזדווג עם רוב הנקבות, וסביב לשטח האלפות נמצאים בצפיפות גבוהה יחסית השטחים של זכרי הבטא כשהסמיכות שלהם לשטח האלפה מצביעה על כוחם ומעמדם בהיררכיה וגם להם יש סיכוי גדול להזדווג עם נקבות, ומסביב להם בצפיפות נמוכה יותר השטחים של זכרי הגמא, הדלתא, והלאה עד לאומגה (במקרה ויש זכרים רבים). זכרי האומגה נמצאים לרוב בשולי הלק או אף מחוצה לו, ולהם יש את הסיכוי הנמוך ביותר לזכות להזדווג עם הנקבות. כל זכר מנסה להתקדם בדרגתו ובשטחו באמצעות מאמצים אל מול הזכרים החופפים לו.

וכך הלק...והעולם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י