צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני שנתיים. 30 בינואר 2022 בשעה 9:33

שולט שולט בעצמו? מזה אומר...ואיך לפרק את המשפט הזה בכלל

שליטה עצמית היא ויסות עצמי להתאים את עצמך ולבקר את עצמך ואת רגשותיך ואת ההתנהגות על מנת להסתגל ולסגל את עצמך בכל מצב ולהימנע מנזק מתמשך לך ולסביבה שלך וכמה זה קשה? לשלוט בעצמך לשלוט בדחפים בעולם שמעודד דחפים? לא קל אבל יש עניין של מודעות תודעה וישום, לווסת ולכוון את ההקצאה של משאבי הקשב, לווסת את התגובה הרגשית, ליזום פעולות, כי מה שקורה אחרי ולפני לא פחות חשוב ממה שקורה באותו הרגע.

אבל איפה מתחיל הויסות הזה? ואיך?

הוא מתחיל מהמקום שיש לך הכי הרבה שליטה עליו בדרך כלל, המחשבות החשיבה התודעה, שם אתה יכול להכיר להכיל ולהתחיל את התהליך היעודי

שאליו אתה ניגש על מנת להוביל לתוצאה הרצויה שבה אתה תגיב בצורה הכי נבונה נכונה ותתנהג בהתאם ריגשית פיזית ועוד.

זה מתחיל מהכרה של הרגשות, והטנגו המחשבתי בין חיזוק חשיבתי לבין ביקורת חשיבתית והבנה של ביקורת עצמית כלפי עצמך והקשבה והכלה

של ביקורת נורמטיבית תודעתית וביקורת סביבתית בין אישית, פירוק תהליכים על ידי נקודות מבט איך להסתכל לאן ומתי ואיך להכיל פרופרציות, למה לתת משקל וכמה.

לנהל משא ומתן עם עצמך ליצר לעצמך שיח עם עצמך תוך כדי פעולות תוך כדי סביבה חיה ולהסתכל על כל דבר ככלי שאפשר להשתמש בו כדי להשתפר פתיחות לצעדים.

בשלות ריגשית אמיתית לא לפחד מלהרגיש ומהרגש לאמץ לחבק להכיל גם אכזבה גם כאב גם הכל.

הבעיה הרבה שלנו בשליטה עצמית היא דחיית סיפוקים כי מה שמתנהל באותו הרגע לא תמיד בר שליטה וזה בסדר לא תמיד אנחנו מסתפקים בלהגיד מילה

אלא רוצים לפרוק את כל המשפט, להודות בזה על מנת לעבוד על זה.

להיות שולט זה ריקוד פנימי עם עצמך בין המיניות לחיים עצמם סוג של תנועה וצעדים בין מי שאני מולך ולמי שאני מול כל העולם ולמי שאני מול עצמי.

נתחיל בין המיניות לחיים עצמם...אני זוכר תקופה שהיייתי נפגש כל יום כמעט וכל יום סשן כל יום בדס"מ 24/7 של מיניות מתפרצת, חשיבה מינית, ביצוע מיני עם הפרטנריות.

ואז היה לי קטע של קצר במוח כי אני הבן אדם הכי סוג של גבר פמיניסיט(קטונתי לתייג את עצמי במושג כזה),

אבל רואה עצמי כבן אדם שמכבד אישה בכל צורה עד הסוף ומעריץ נשים, אוהב לקרוא על נשים מצליחות, ובכלל כלכך מתרגש מנוכחות של אישה ומאמין בכח והאינטואיציה ובחוכמה הנשית.

ובכללי מאמין בשוויון מגדרי אמיתי, דרך איך להסתכל על העולם בענווה שווים כשווים לא משנה מה יש בין הרגליים או מה צבע העור או מה הרקע הומניות כזו.

ומאמין ומקווה שכך יעידו עליי הקרובים אליי ביותר וגם מי שמתרשם ממני מהצד.

אז איפה הקצר הזה התבטא? הקצר הזה התבטא שאני רואה הרבה נשים במקומות שלי, כמובן אף פעם לא מנסה לשכלל שיחה לבדס"מ גם בגלל שאני מכבד את העניין שבדס"מ זה בשביל עצמי לא בשביל אף אחד אחר.

אבל רואה הרגע יצאתי מהדירה וראיתי ידידה מאוד טובה בטייץ צמוד והיה לי קצר במוח להביא לה צפ'חה בתחת...וזה אסור בהחלט בלתי ניתן להסביר ולא יקרה

והקצר הזה נוצר בין המיניות שאני חי בה בפתיחות רבה עם עצמי ועם הקרובים אליי ביותר לבין העולם..

הפחד הזה לאבד שליטה להיות אותם גברים ששמים זין על בן אדם ורואים את כולם כדמויות, אז פשוט חזרתי למקורות להבנה של הסבר יומי לעצמי עד כמה

חשוב הכללים של הבן אדם ושולט טוב הוא גנטלמן לכל עולם ואחותו בשביל עצמו ובשביל העולם מסביב להוות דוגמא אבל פרא אדם בהסכמה מלאה במסגרות שמאפשרות את זה במודע.

אבל היה לי קצר מיד נכנסתי לאיזה סוג של ביטדאון עם עצמי, לא מאמין שזה קרה לי איך בכלל יכולתי להרגיש את זה קורה, אסור שזה יקרה.

שליטה עצמית.

הדבר האחר הוא עוד ריקוד פנימי עם עצמי, הן מבקשות בהסכמה ואתה מבקש לדבר אליהן מלוכלך להיות קצת רע קצת טוב קצת אחר, בין הרגש לקשיחות בין הרגש לבדס"מ.

שנות המאה הזו הביאו קידמה טכנולוגית שההורים שלנו לא חלמו עליה לעיתים, ואיתה שינוי תקשורת בין אישית מהותי של אפשרות להתכתב להקליט ושהייה מרובה בתוך צגים ומסכים יותר מאשר פנים אל מול פנים.

אתה בריקוד פנימי של הבנה של האחר, אל מול הבנה של עצמך לא משנה אם זה בדס"מ או ברגיל ברגע שמדובר בהתכתבות ללא אינטונציה וללא ישיבה בין אדם לאדם בשר ודם, מתי להיות קשוח מתי להיות רגיש מתי לחזור להיות אלי, מתי להיות גאד, ואיך להיות דום.

מתי אתה בוחר להגיד כך, ולמה...

ודרך למידה ניסוי ותטעיה אתה בעצם מתפתח לא תמיד אתה צודק לא תמיד אתה נכון לא תמיד אתה מובן לא תמיד אתה נבון.

אתה פשוט מפתח לעצמך הכרה בטעויות שלך, ומתנצל במקום להתנצח שזה מה שלפעמים הרע בך האגו רוצה לעשות זה לנצח,

אבל יש פה חשיפה הדדית אנושית אז אתה לוקח את המילים אבל יש סתם לקחת את המילים בחזרה ויש לקחת אחריות על עצמך ועל מה שנעשה או נאמר.

ואז אני מסגל לעצמי כמה שיותר אפשרויות תקשורת עם עצמי לנסות לתקן טעות שאני מודה בה אבל גם לא רוצה שתחזור, נכנס פנימה ומפרק

וגם זה תהליך, שבאותו רגע לא קרה כשהברזל היה חם אלא רק כשהוא קר.

ואולי האגו צץ לו שם ואתה צריך לשלוט עליו וזה דבר שלאנשים לוקח חיים שלמים בכלל.

אבל אני? אני החלטתי כבר ממזמן אני לא מפחד מעצמי כי זה הפחד שמשתק אותי לשלוט בעצמי באמת.

אני לא מפחד להודות לעצמי לא מפחד להאשים אבל גם לרפא לרתק וגם להתרפק אני אבכה כשצריך, אם צריך ואני יתקן.

שליטה עצמית זה מודעות זה בחירה בעצמך ובמי שמולך שליטה עצמית זו קריאה נכונה של סיטואציה, שליטה עצמית היא הבנה גם אחרי גם לפני ובתקווה תוך כדי.

שליטה עצמית היא יכולת ניסוח שתרפא תהליכים בעצמך ותרפא את מי שמולך ואת מה שמולך.

שליטה עצמית זו דרך ויש דרך לעשות לא משנה כמה אתה חושב שאתה כזה זה עדיין לא יהיה מושלם זה תמיד יהיה שלם, בעולם שבו אנחנו חיים ברגעים.

שליטה עצמית מתחילה בלהודות שלא תמיד אתה שולט בעצמך.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י