לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני שנתיים. 2 במרץ 2022 בשעה 14:40

ג'ושוע נורטון, יהודי בן 48 כבר היה מיואש. האנגלי שהיגר לארצות הברית באמצע המאה ה-19 והתיישב בסן פרנסיסקו, סבל משתי בעיות עיקריות: הראשונה, מחסור חמור בכסף בשל עסקיו הכושלים. השנייה, אכזבה עמוקה מהמבנה הפוליטי והחוקתי בארצות הברית. בצר לו החליט נורטון בשנת 1859 להגיע להחלטה ששינתה את חייו מהקצה אל הקצה – הוא הכריז על עצמו כקיסר ארצות הברית!
כן, כן, נורטון החליט לקחת את העניינים לידיים ובמודעה שפרסם בסן פרנסיסקו כרוניקל ב-17 בספטמבר באותה שנה הודיע על כך שהוא ממנה את עצמו לקיסר ארה"ב, תואר שבמרוץ השנים נוסף לו גם הכינוי 'ומגן מקסיקו'. "לפי דרישת הרוב הגדול של התושבים של ארצות הברית האלו, אני, ג'ושוע נורטון, לשעבר ממפרץ אלגואה, כף התקווה הטובה, ועכשיו במשך תשע שנים ועשרה חודשים מסן פרנסיסקו, קליפורניה, מכריז בזאת על עצמי קיסר ארצות הברית האל."
אם נדמה היה לכם שנורטון יסתפק בהצהרה תימהונית זו בלבד, דעו לכם שהייתה זו רק יריית הפתיחה למסע המוזר של האיש שבתוך כמה חודשים הכריז על פיזור בית הנבחרים האמריקאי, על ביטולן של שתי המפלגות הרפובליקנית והדמוקרטית וגם פרסם צו האוסר על מלחמות ועל דת.
הצהרותיו אמנם נשארו ריקות מתוכן ולא בוצעו מעולם, אבל נדמה היה שדווקא דעת הקהל בסן פרנסיסקו חיבקה את האיש שהסתובב במדים כחולים עם כותפות צבאיות ברחבי העיר והציג את עצמו בפני התושבים בתור קיסר. נורטון הוזמן ע"י עשירי העיר לביתם לפרוש את חזונו בפניהם, התארח חינם אין-כסף במסעדות יוקרה שנהנו מנוכחותו, הוזמן למופעים רבים, להצגות וזכה לחיבוקים חמים וכבוד גדול. לפי הספר 'הערות שוליים מרתקות מן ההיסטוריה' (ג'יימס מילטון, הוצאת כתר) במפקד התושבים של 1870 רשמו השלטונות את נורטון תחת העיסוק 'קיסר'.
סופו של הקיסר הגיע בשנת 1880 כאשר במהלך אחד משיטוטיו ברחבי ממלכתו צנח ומת. הכותרות בעיתון בישרו על מותו של הקיסר ועל קברו נכתב 'פה נטמן נורטון הראשון, קיסר ארצות הברית ומגן מקסיקו'. עד היום יש הטוענים שגשר הזהב שנבנה בין אוקלנד לסן פרנסיסקו יותר מחצי מאה אחרי מותו היה בהשראתו של האיש באחד מצוו המלכותיים הורה לבנות אחד.
אמונה בעצמך היא דבר כלכך חשוב כלי עצום שבעיניים והסתכלות נכונה נבונה או לא יכולה להרחיק או לקרב אותך נורטון הוכיח שאם אתה רוצה שיכבדו אותך כמו שאתה מצפה אז הכל מתחיל בך הכל מתחיל באיך אתה רואה את עצמך ומשם הלאה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י