אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 9 חודשים. 19 ביולי 2023 בשעה 21:00

ובשק

בנג'מין ספוק היה רופא ילדים שהספיק בימי חייו לזכות במדליה אולימפית בחתירה והוציא תחת ידיו בשנת 1946 את הספר "The Common Sense Book of Baby and Child Care" הטיפות בתינוק ובילד שהפך לרב מכר

שם הספר כבר מרמז על הגישה שעשתה את הספר רב מכר,
עד פרסום סיפרו של ספוק, כל מדריך לגידול תינוקות הציע להורים להיות קשוחים עם ילידהם ולהתחמק מהרצון לחבק אותם כשהם בוכים ו'לרחם' עליהם כשהם נזקקים לעזרה.
קשיחות הייתה ידועה בשנים ההן ככלי טוב לחנך ילדים ותינוקות.

ספוק הציע את ההיפך: אם האינסטינקט של אמא הוא לחבק את בנה כשהוא בוכה, אז כנראה שהאינסטינקט הזה נכון והאבולוציה לא לחינם נטעה בנו את האינסטינקט הזה, והוא עוזר לנו להתפתח וכך לשרוד.
ספוק עודד הורים להישמע לתחושות הבטן שלהם והאמין שהאינסטינקט ההורי טוב יותר מספרי המחקר בנושא והוראות של פסיכולוגים וחוקרים.
"הרגעו, אתם יודעים הרבה יותר ממה שאתם חושבים", היה המשפט הראשון בספרו שזכה להצלחה רבה בשל השבת האמון בהורים ולתת אמון באדם כמסוגלים לעשות את הטוב ביותר לילדיהם באמצעות הקול הפנימי שיודע מה נכון לעשות.

יש אינספור מדריכים למושג bdsm מן הוראות הדרכה חלקם כמנטרות חלקם מפורטים יותר או פחות, מה נכון ומה לא,
מאיך לגשת לנשלטת ועד איך להתנהל, איך לנהל מערך יחסים ואיך צריך להתבונן ולהסתכל, איך שוט צריך להיות מורם ומי הוא צריך לנחות.
יש כאלו מאוד נכונים והם נצמדים לעקרונות של בהסכמה, וכל עוד יש הסכמה וכל עוד יש מידה נכונה של היכרות מול האדם שמולך ואיתו אתה יוצא למסע ותקשורת מהבסיסית ביותר ועד רמת התקשורת הפנימית המאפשרת התבוננות מלאה בהירה ועדיין מעניינת כך המצב יטיב וכנראה יתכוונן נכון בכל צעד במסע הזה.אבל מה שלא מדברים עליו מספיק כמה חשובה האינטואיציה כמה חשוב להקשיב לקול הפנימי שבך, את התחושות הפנימיות את הכוח שיש בתוך נשמתנו כמה הוא אמיתי כשיש עוד נפש בתמהיל זוגי או כל שהו.
סימני אזהרה מכופפים לסימני שאלה נאמר פעם על ידי,
וצריך לא לפחד לשאול לא את עצמך ולא את מי שמולך
והאינטואיציה שבנו היא כלי מאוד חשוב שאם נדע להקשיב לה לא לפחד להשתמש בה נדע לעשות פחות טעויות, ללכת יותר נכון, כמובן שכלום זה לא מדע מדויק אבל גם כך אין מושלם לפחות נדע שעבדנו איתה וזה יהיה שלם יותר.
הפחד שלנו שהאינטאוציה תפורש ותישפט על ידנו כאינטואטיבי, וכך לא באמת חשובה לנו התוצאות אבל אין קשר בלעבוד בתבונה עם האינטואיציה לבין אינטואטיביות לשמה,.
אז כמו שתומאס ג'פרסון אמר בעברו "האינטואיציה כאינטואיציה היא בת הקול היחידה שניתנה לך מן השמים גם אם המשמעות לחשוד בעצמך."
או הסופר מישל בסטון ""דרושה מידה מסוימת של תבונה כדי לדעת כי אין אנו יודעים דבר, ועלינו לדחוף את הדלת כדי לדעת שהיא סגורה או לעשות פוו... עם האינטאואיציה"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י