בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 6 חודשים. 26 באוקטובר 2023 בשעה 18:18

פרנק הייז בגיל 35 צבר כבר ניסיון של שנים בתור מאמן סוסים ומדי פעם גם שימש כג'וקי (האיש שרוכב על הסוס בזמן המרוץ) אבל מעולם הוא לא חצה את קו הסיום עם הסוס המנצח.
בחודש יוני של שנת 1923 סוף סוף נקרתה בדרכו הזדמנות, סוס מרוץ אימתני בשם נשיקה מתוקה (Sweet kiss) עם מאזן של 1-20 בתחרויות (20 ניצחונות והפסד אחד) עמד לרשותו והוא יכול היה להיות זה שירכב על הסוס במרוץ שנערך בתחילת החודש בבלמונט פארק בניו יורק.

אלא שחוקי התחרות יצרו להייז בעיה. משקלו היה גבוה מדי על מנת להיות ג'וקי והוא היה רחוק כ-6 קילוגרמים מהמשקל הרצוי (65 קילו). הייז לא נכנע ובתוך זמן קצר ירד למשקל הרצוי. הוא עמד להגשים את חלומו.

ואכן, ב-4 ליוני 1923, במרוץ הסוסים שנערך בניו יורק ניצח הסוס 'נשיקה מתוקה' כשהוא מקדים בחצי ראש את הסוס שמגיע אחריו ועל גבו פרנק הייז, שזה עתה ניצח את המרוץ הראשון שלו. אלא שכשהגיעה שופטת התחרות לברך אותו על זכייתו היא גילתה משהו מפתיע ומחריד הייז לא ניצח את המרוץ הראשון בחייו אלא את המרוץ הראשון במותו. הוא חווה התקף לב במהלך המרוץ ומת במקום כש'נשיקה מתוקה' מצליח לרכב אל קו הסיום עם הג'וקי המת על גבו.

לכולנו יש חלומות ואז כשאנחנו קרובים לגעת בהם אנחנו מגיעים לשלב של רעב שמשתלט עלינו כלכך להגשים אותם, לההגשים את החלום ולפתוח את החלון לחלום שיאפשר לו להתאפשר, כמו ריח של מאפה בוקר זה פשוט מושך אותך אליו.
וזה יכול לגבות מאיתנו מחיר, שלא בהכרח ברצוננו לשלם, זה שאתה חולם לא עושה את המציאות של החלום או הדרך לחלום כדאית או ודאית לטובתנו, למשל בהרבה מערכות יחסים אנחנו גוררים רגליים, נותנים לדרך להרוס אותנו,כי החלום הזוגי מערפל אותנו, זה קל להתעוור מרגש ומאהבה, או להתעוור מהשגרה עד לרמה שגם כשאתה סובל ואתה פוחד שאם תלך לא יהיה לך שוב, ועדיף לסבול בשקט מאשר ללכת אל הלא נודע.
ברוב המקרים אתה מאבד כלכך הרבה מעצמך אבל אתה מפסיק ואז מבין שהכל בסדר, יש מקרים שפשוט נמשכים ונמשכים ומוותספים להם עוד ועוד טעויות שנערמות להן במחסנים עד שמגיע הפיצוץ הפנימי או הסביבתי.
לפעמים צריך להקשיב לקול הקטן הזה שאומר לך די..תעצור שניה, כמה אנשים חטאו כשלא הקשיבו לנפשם למוחם לליבם להיגיון עצמם ולגופם.

לאחר המרוץ קיבל הסוס 'נשיקה מתוקה' שם נוסף לשמו ומעתה נקרא 'נשיקתו המתוקה של המוות" (Sweet Kiss of Death). הוא לא שב להתחרות עוד. הייז נקבר במדי הג'וקי שלו שלושה ימים מאוחר יותר, זכר לעבודה שהגשים את חלום חייו בדרך טרגדית עד מאוד וגם בשל כך שהפך להיות הרוכב הראשון בהיסטוריה (והיחיד עד היום) שניצח מרוץ למרות שמת…


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י