ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 6 שנים. 2 באפריל 2018 בשעה 9:12

נניח שאתם רוצים לקנות תנור לקראת חג.
ונניח שחוץ מהעובדה שאתם מבינים שמטרתו הבסיסית של תנור היא לבשל אוכל ב180 מעלות ולסייע לכם בכל מה שקשור לאפייה, אתם לא באמת יודעים הרבה על מה הקריטריונים לפיהם קונים תנור. ונניח שבגלל שאתם לא ממש מבינים אתם נעזרים במוכר בחנות מוצרי חשמל. ונניח שאותו מוכר מציע לכם שני תנורים במחיר דומה (הבדל זניח של 150 ₪ שהם פחות מ-10% ממחיר התנור), האחד תנור פירוליטי והשני תנור לא פירוליטי. במה תבחרו?

כמובן שהנטייה של כולנו היא לבחור בתנור הפירוליטי, וזאת חרף העובדה שאין לנו מושג מה זה תנור פירוליטי, אין לנו מושג איך מאייתים פירוליטי ולא היה לנו מושג שאנחנו בכלל צריכים תנור פירוליטי (למי שתהה, תנור פירוליטי בגדול הוא תנור שיכול להגיע עד ל500 מעלות ובכך לסייע בניקוי עצמי). אלא שלפעמים השוואה של משהו עם משהו דומה, מאותו סגנון או סוג, עוזרת לנו לעשות בחירה, שזכתה לכינוי 'עקביות שרירותית' (דן אריאלי הוא זה שהטביע את המונח שאנשי שיווק רבים עושים בו שימוש).

כך למשל אנשי שיווק דוחפים לנו מוצרים שיש להם 'סגולות' מסוימות אשר למתחרים שלהם אין ובכך גורמים לנו להעדיף אותם על פני המוצר המתחרה, הזהה לרוב. אף אחד הרי לא יתעדף מסטיק שלא מונע חומציות בפה, על מסטיק שכן מונע את החומציות. וזאת למרות שחומציות בפה היא כנראה דבר טבעי לחלוטין שיש לכל אדם סביר אחרי שהוא אוכל. אבל זו בדיוק עקביות שרירותית והיא זו שנותנת לנו תחושה שמשהו טוב יותר או טוב בכלל, למרות שאין לזה בהכרח שום קשר למציאות הפשוטה.

לעיתים אנשים חדשים נכנסים לאתר ומציגים את עצמם כוותיקים בסצנה, הרי אני וותיק זה מוכר טוב, ואם לא תזרמי? אז אל תדאגי עשיתי הכל ואני בחור שבע,  הרי קל לשקר, להזות, כשאר אתה תחת פרופיל.

והוותק לא קשור לאיזה סוג בן אדם אתה.

גם לא מה אתה חווית, כי כל אדם שעומד מולך הוא בן אדם לגופו(כמו ששולטים ששולחים את אותה הודעה לאותה נשלטת כי זה עבד עם האחרת).
בסופו של דבר המציאות הפשוטה, עולה על גדותיה, והשקרים צפים, ודברים אחרים.
באתר שהוא בנוי על פרופיל דמות, קשה לאבחן והנטייה להאמין, ואל תאמינו לכל דבר.
כן תאמינו בעצמכם, תישארו נאמנים לעצמכם, והכל יתגלה מולכם.

כן החיבור הוא האלמנט הכי חשוב.

 

טל75 - לי יש כזה תנור, זה אחלה... 😁
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י