לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 6 שנים. 3 באפריל 2018 בשעה 8:58

שליטה מנטאלית מהי?
מונח מעורפל וכולל שבו משתמשים אנשי בדס"מ, חלק מצרפים את המונח מיניות לתרכיב המילים שליטה מינית או שליטה ריגשית על מנת כן לנסות לגדר את כל מה שהמושג מאפשר לכלול או יש כאלו שמשתמשים במונח קשירה מנטאלית או קשירה ריגשית,
ובעיני אין שליטה מנטאלית המושג הזה לא קיים הוא מיסטי, יש חיבור יש תקשורת, הבסיס לשליטה מתחיל ונובע מבסיס של חיבור ותקשורת
הרעיון כן קיים, והרעיון הבדסמי הוא משהו שקרוב להערצה סגידה, או חיבור ריגשי חזק כמו אהבה.


"אני אוהבת אותו, לא מפסיקה לחשוב עליו, לרצות לקנות לו דברים, לחשוב מה ללבוש לו"
"הקול שלי חודר אליה, אני מסוגל לגרות אותה מיד, זה החיבור והצליל הכל עם משקל"


לרוב אנשים משתמשים בצמד המילים שליטה מנטאלית בקלות, ובחברה המערבית שליטה מנטאלית מעוררת קצת תהיות לכיוון שטיפת מוח ללא הסכמה "אונס מוחי" ויוצרת תגובה שלילית כשהיא נשמעת לראשונה באוזנינו לרוב.
ואם כבר הכוונה בבדסמ היא בעיקרה מינית או מינית היקפית מזה אומר? לא מינית אבל בתמהיל מיני, מסובך? פשוט חידוד ביטוי התפקידים בתוך תמהיל זוגי בדסמי על ידי מיצוב תבניות מנטאליות מתוך בחירה ובהסכמה ובהגדרות שמאפשרות להתאפשר בין שני המשתתפים על ידי צפי תגובות, צפי חשיבה ועוד, לכן זהו בכל מצב תקשורת מנטאלית,
המילה שליטה נכנסה בעקבות הגדרת התפקידים המובנת מאליה בבדסמ, והרעיון שהתמסרות זה דבר מנטאלי, הרצון לשחרר בא, להעניק מעצמך, לרצות לשאוב כוחות מ, זה דבר מנטאלי, רגש זה דבר מנטאלי.


"כשהוא נוגע בי זה משהו אחר, זה מעביר בי רטט עמוק, זה פשוט יותר"


אז בעצם כשנפרק את המושג שליטה ומנטאלית למה בעצם התכוון המשורר?
תקשורת מנטאלית זה הביטוי הנכון ולא שליטה מנטאלית, למה תקשורת? כי אנחנו מתקשרים, תמיד חותרים לביטוי מוסכמות ההסכמה בכל מצב, והסכמה היא גם עם עצמנו ועם מי שמולנו גם כשאנחנו רוצים להוביל אותו לתוצאה שברצוננו להוביל.
למה זה דומה?
פשוט לאהבה לרגש, ובעצם שליטה מנטאלית באה לידי ביטוי על ידי הענקת משמעות כפי שאהבה זה הענקת משמעות.
אפשר להגיד שלגרום למישהו להתאהב בך זוהי גם שליטה מנטאלית לא פחות מאשר לתת לו לנבוח במהלך משחקי חיות או כל כך הרבה אפשריות אחרות,
אז אנחנו מדברים על תמהיל בדסמי וכשיש חיבור עמוק בין שני אנשים שנותנים משמעות אחד לשני ולמילים ולמעשים נוצר מצב שבכל דבר שמתקיים בניהם ובתוכם ואיתם הוא מנטלי, כל מגע כל צליל כל הודעה כל דבר שקשור בבן אדם שהתקרב אלייך הופך להיות מנטאלי,
"הפחד באהבה זה לאבד שליטה, והסוד בחיים זה לאבד שליטה ולהיות בשליטה"
השליטה המנטאלית התקשורת מנטאלית הכל נכון כשיש משמעות, כשיש רעב לקירבה בין אם זה מעשה או מגע, או מילה כתובה, הבעת פנים, וצליל או לחישה, כאשר יש רגש וחיבור בין בני הזוג.
"אני מקשיב לה להכל, זה הסוד, אני מצליח לדייק בכל דבר ולהיות תמיד מולה חד".
בדסמ בביטוי והגשמה שלו הוא חידוד היכולות החברתיות והמיניות שבך וגם המנטאליות שבך לרוב בהתאם לנטיה שלך, למשל הקול שלך הצליל שבך ושיוצא ממך מאפשר עם המילים והמשפטים ליצור סגוסטיות לתוך התת מודע מודע שיכולות לעורר את מי שמולך וגם אותך.
ומאפשר לבן אדם להתחבר איתך ולהקשיב לך, לרצות את דעתך את מחשבתך להאמין בך, ואמון זה דבר מאוד חשוב בכל התהליכים הללו, האמון בי שמולך יוצר אמון בעצמך לעיתים וזה יוצר תלות ריגשית שמאפשרת למי שמולך להתקרב.


"היא אוהבת שאני מעמיד אותה במקום, נותן לה מבט מחדיר עיניים, ואז היא שלי יותר מאי פעם כל דבר שאגיד"


התנועות גוף שלך מהיכולת עמידה עד תזוזת הידיים עוזרות או זקיפות צוואר וגב אל מול הבן אדם הקרוב אלייך גורמת להרגיש בנוח וקרוב אלייך, לספוג ממך את הביטחון, ההחלטיות החדות האנרגיה שאתה משדר, ומה שאתה משדר זה מי שאתה, כמו שלעיתים הצורה שבה אתה מתלבש עוזרת לאנשים להבחין בך.
הכל מתחיל בך ומשם הלאה.
אז נגיד ואמר האדם שהוא שולט מנטאלי אז הוא לא מנסה לשלוט לך במוח, כי הוא לא יכול הוא יכול לתקשר איתו לנתב אותו ולהבין אותו ללמוד אותו וגם זה לא לגמרי והרעיון הוא חידוד התקשורת על מנת לשפר אותך ואותנו , לפי הכיוון שצריכים, שרוצים בתמהיל מיני אז למיניות ומשם הלאה.
לכן אחד האלמנטים הכי חשובים במה שאנחנו קוראים שליטה מנטאלית זה הקשבה וכיוצא מזה:
לדעת בדיוק מה את צריכה, לא רק מה את רוצה, להקשיב לכל צליל לכל תנועה לכל תזוזה נפשית גופנית אנושית ומינית או לא מינית, אך לא להתמכר לפיענוח אלא פשוט להכתיב על ידי הקשבה.
איך יודעים למשל שמישהי מתחברת אלייך בדייט או מקשיבה לך? התזוזות גוף שלה ממש דומות לשלך אפילו אותו הדבר, ישיבה דומה, אתה מורכן את ראשך ואז היא גם,
זה לא דבר מדויק מהתחלה אך זה דבר שקורה.
לעיתים גם הרעיון של ריח עוזר להתחבר להימשך למי שמולך, ולפתח רעב מנטאלי,
מגע זה דבר מאוד מנטאלי וחיבוק או כל מגע שקצת יותר משמעותי משפיע מנטאלי מאוד עלינו,
צליל טון דיבור זהו האלמנט הכי חשוב בתקשורת מנטאלית, כמעט כולנו היום מדברים בטלפון, הצליל יש לו משמעות ענקית בכל תהליך והובלה, כמו שאיש מכירות מיומן יודע צליל הוא דבר מאוד הכרחי לשלוט בשיחה לתת משמעות למילים שצריך, ובעצם להיות מודע לדיבור שלך, קול החלטי קול יותר עבה קול יותר נעים שינוי בטונים במהלך השיחה עוזרת לך להיות מודע ולהקשיב ואז להרגיש תמיד בשליטה בשיחה, תשומת לב לשיחה על ידי הענקת משמעות מצידך.
בחירת מילים מסויימות שעוזרות לעורר, להתעורר, להרגיש, מילים של אמון עניין, פתיחות, להרגיש בנוח.
כי נוחות זה הרבה, על מנת להוביל את עצמנו ואת מי שמולנו למקומות שאנחנו רוצים באמת.


"תקשורת זה הבסיס לכל מערך זוגי, מהפשוט והקטן ביותר עד לגדול והמשמעותי ביותר, תקשורת נכונה מאפשרת לנוחות להתקיים, ומשם לאמון להיווצר, ואז לרגש להיות, ולהרגיש נכון."
"אני פשוט מאמינה לו,הצליל שלו הרצינות וההיגיון וההומר שלו"


לעיתים בשביל להרגיש את המנטאל אנחנו צריכים לשחק דמות להידמות לדמות להיכנס לדמות זהו דבר מאוד מנטאלי, לכן פט פליי ובדסמ בכללי או ddlg הם דברים מאוד מנטאלים.
וזה בעצם סוג של פסיכו דרמה תרפית לעצמך או מי שמולך מינית במודע ולא.


"היא יודעת כמה היא חשובה לי, אז למה שלא תקשיב לי?"


וככל שהקשר מעמיק
לכל דבר יש מחיר, לכן האחריות כבדה גם כשמשרישים דרך מילים צליל סגוסטיות במוח, בנוסף לרגש ולחיבור, חשוב להבין מה אנחנו עושים למי שאנחנו.
אז תתקשרו מנטאלי תבססו את השליטה אך תהיו אחראים על התוצאות ועל הדרך.
כי רגש, רגש (השליטה המנטאלית האמיתית) הוא חבל דק ללכת עליו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י