צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 5 שנים. 31 ביולי 2018 בשעה 20:31

זה כואב לך להרגיש את הכאב ואיתו להרגיש חסרת שליטה, זה כואב, להיתקע בסיטואציה, להיות בחלום בצד אחד ובסיוט בצד שני, כמו לקפוץ בין סט צילומים אחד לשני, באחד את משחקת עצמך האמיתית, ובשני את דמות עם תסריט, מקריאה מקיאה מילים.
זה מבלבל לגעת במקומות שרק לאחרונה גילית שתמיד רצית, ולא ידעת שבכלל זה קיים, ואז זה נגלה, עולם חדש.
ועוד לפגוש בן אדם אמיתי, בעולם שראית רק את המסכה, זה כואב שזה לא מושלם זה הכי כואב שזה שלם אבל התמונה רק תמונה, יש המון רגש עם צבעים חזקים אבל היא רק על הקיר תלויה.
זה שונה כשיש תקשורת בפעם הראשונה אחרי כלכך הרבה זמן, עם עצמך פנימית ועוד עם אדם אחר בכלל, התרגלת להיות לבד להילחם את רגילה למלחמה, אז חייבת להיות סיבה, ואם אפשר מסיבה של תירוצים, שמוצדקים, העיקר שיהיה שקט זמני, ולא ארוך מדי.
זה ממכר לשחק את המשחק, אבל להיות כלכך אמיתית, להחליט בין הפנים למסכה, זה פשוט לא נורמלי להתחיל עכשיו בגיל הזה להקשיב לאחר, לסמוך, להיוולד מחדש.
לבטל קינאה? לשאול שאלות ועוד לקבל תשובות, לשלוט במציאות ולאבד שליטה, ללא שפיטה, ועוד לקבל את זכות הבחירה מחדש, על כל וריד בלב שחשבת שנסתם.
לרצות לתת הכל מהכל? ועוד להנות מדברים שלא דמיינת את עצמך נהנת מהם....החיים מפתיעים ואולי את לא מסוגלת כבר עם כל הגלים, נסחפת לעולמות אבל לא יודעת להיכנע מבפנים, כי יש לך שני מסכים מסך אחד זו מסכה מסך שני זה פנים.
להתמלאות כל פעם מחדש במילים בשיחות, לתת לצליל לחדור לשטוף לגרום לעצמך לחייך ממש להבריא, ואז לצאת מהרכב להיכנס בדלת לחזור אחורה מיד לאבד חשק...חשק לחיות, דיסונס שנוצר בין מציאות לדמיון, בין עצמך למה שהסתרת בראשך.
לשקר...אולי כמה זה רע וקל לשקר, להתרגל לשקר להאמין בו לחיות אותו, עד כדי כך ששקר הופך להדק קל, הוא גם ככה קיים, ככה גילית השקר הוביל אותך למחוזות שישנת ואז התעוררת, ויש אמת וכמה קל לשקר, לעצמך...לאחר...
הפחד...הפחד מנטישה, הוא לא באמת עוזב, זה פחד להיות לבד, לאבד את כל הקלפים ביד, ואת אף פעם לא לבד יש לך את עצמך, אבל מגע אין לו תחליף והוא ממכר, וברגע שמתמכרים זה סם לא רוצים להפסיק שלא נדבר לאבד...
הפחד בועט הוא תמיד שם בכולנו נמצא..מתקיים..ואת יודעת להתמודד עברת הרבה, אבל....את לבד יש לך כלכך הרבה רגעים עם עצמך...הוא שם קם ובועט, הוא גם מעורר, במיוחד שהכל שלם ואת כבר שקטה, הוא מזהיר הוא מרמה, הוא אמיתי....קשה להבין באמת...
ורק לא לאבד...
ואת רוצה להיות אחד ומיוחדת, ואם כבר את שם את תהיא הכי טובה שאפשר, תרכשי סיפורים תסמני וי תכבשי, תסתובבי תחייכי,....תיפלי..תזרקי ואז תאספי...את עצמך.
אושר זמני..שלא באמת קורה, סיפורים לעצמך לחיוכים קלים, כי את רוצה באמת באמת משהו אמיתי, ולא...לא מערכת יחסים לא איזה גבר להשוויץ בפעם הראשונה את באמת יודעת ומחברת בפנים מה את צריכה בחיים כי בפעם הראשונה את עושה בשבילך דברים, ממקום שלם, ידע..ואמיתי.
להוריד בגדים עם מחוסמים להיות חשופה...בעיניך זה פגיעה..להתרגל למגע..מגע עפ עוצמה..רגש ששוטף..יודע
אני יודע...כי אני מקשיב..אני מקשיב כי את חשובה לי...אני מקשיב כי אני רוצה לא כי אני צריך...אבל אני יודע שזה מבלבל..ואולי יקחו חודשים עד שנים עד שתוכלי לחיות להתרגל לעצמך מחדש...כי נבראת מחדש על ידי.

kasandra​(מתחלפת){jegularis} - הכל טוב ויפה ונכון עד למשפט של "כי נבראת מחדש על ידי" , היא לא נבראת היא מתגלה ומתקלפת בפניי עצמה מחדש . סליחה מראש אם דעתינו אינן נפגשות :)
לפני 5 שנים
God​(שולט) - גם נכון, אך ביחד עם זאת.. אוסיף לכל התגלות יש טריגר שמאפשר לה להתקיים, לפעמים זה מפגש עם אדם או תמהיל אחר של דברים.
לפני 5 שנים
kasandra​(מתחלפת){jegularis} - מסכימה אך עדיין ישנו הבדל מהותי בין היכולת שלך למשוך נכון בחוטים כי יש לך אינטלגנציה רגשית כנראה מפותחת לבין להיות זה שיוצר את היצירה.
היא קיימת בזכות עצמה, אתה הקטליזטור, אתה לא יוצר אותה אתה מראה לה פינות בנפש שלה שאוליי היא טרם ראתה או פגשה, זה הכל.
זה הבדלים קטנים שיוצרים תהום במשמעות וערך של הדברים בקשר.
לפני 5 שנים
Magma​(נשלטת) - אני חושבת שהוא התכוון לכך שהוא יוצר את תפקידה מולו , כל הפינות בנפש שלה שמתגלות לה ומתהוות , נרקמות לסוג של יצירה או לחלופין בריאה מולו .
זה לא סותר או מבטל את הקיום שלה בזכות עצמה .
היא נחשפת ומתמסרת ויוצרת תפקיד חדש לעצמה מולו , וזה סוג של בריאה ויצירה שלא מבטלת את עצמה ומהותה .
ההפרדה קיימת .
ייתכן שבסוף הכל יתמזג אבל כתהליך התחלתי היא נבראת ומתהווה בתפקידה החדש.

לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - דעתי:
1. פיזיולוגית, יש בריאה ממש. אנחנו משתנים כל הזמן ומחליפים את עצמנו ומחשבותינו.
2. כן יש שינויים שהם כל כך משמעותיים מול בן אדם אחר, שהוא הופך למשהו חדש בזכות זה.
ולפעמים גם אין באמת משהו נסתר בתוכו שגרם לזה. באמת יש יש מאין בזכות מישהו אחר.
3. ברור לכולנו למה הכוונה, הוא לא ילד אותה. לא צריך להתקטנן.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י