לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 5 שנים. 28 באוגוסט 2018 בשעה 16:25

אני יודע שתרגישי אותי בך, את כולי בך.
וזה לא פשוט שאני חי בך, אדם אחד שפשוט הופך להיות הכל, זה אחריות כלפי עצמך, להסביר לעצמך בכל שעה ויום למה בחרת למה נבחרת, להיות רגיש לכל מצב תנודה שקט שנוצר, מילה.
בכל נגיעה בגופך בעצמך תחשבי עליי, בכל נשימה, אני הופך למשמעות שלך.
והמשמעות הזו באה עם אחריות ככל שהקשר מתעמק כל טעות קטנה הופכת לגדולה העומק הוא תוצר הוא גם אוצר, אך יש לו מחיר.
ותאמת שהשאלות אף פעם לא מפסיקות מספיקות, הן תמיד מחדש נוצרות, חצי חיים אנחנו רגילים לשאלות אז עכשיו? להתרגל לתשובות לא פשוט.
תחשבי שאת הרכוש שלי לכן את צריכה להיות תמיד לטובת עצמך, לשמור על הרכוש שלי מכל משמר לטפח אותו ולהעצים אותו את עצמך גם לבד.
זה יתרון עצום אהבה רגש הוא דבק חזק לפעמים חזק מדי.
זה לא פשוט להפריד הכל בתוכך להיות גם נשלטת וגם אישה עצמאית וחזקה, הדרך היחידה היא להשריש נקודת מבט, את הנשלטת רק שלי יקירה, לשאר את אישה נמרה, וגם זה דיסונס טבעי שנוצר ומלחמה פנימית בין המציאות שלך ושלי למציאות שלך ושלם למציאות שהייתה בך עוד לפני.
אני יודע כמה עוצמות את צריכה בשביל ליצר הפרדה, לנשום מחדש אהבה, אף אחד לא אמר לנו שזה יהיה פשוט, ללמוד לתקשר זה דבר קשה, במיוחד עם מישהו שכלכך יקר לך, ולנתב הכל לחיוב כמעט בלתי אפשרי, למחשבות השליליות יש משקל והחיוביות אוויר קל.


מחשבה אחת עליי ואת רטובה, צליל קולי הערב, אפילו הודעה והחרמנות גואה, לאבד שליטה ולהישאר בשליטה הכל זה נקודות מבט, וזה לאט לאט מושרש.
להבין שמתוך העוצמה שבך הנשיות שלך בחרת להיות נשלטת, להעניק את כולך גוף ונפש כאחד, ועדיין להתנתק לגמריי זה קשה, זה עולם אכזרי, ואנחנו לא לבד, אנחנו בעולם של דמויות, ולכן להיות בן אדם זה לא פשוט בכלל, ולהיות דמות מסכה זה קל אך מזוייף.
את מכורה מכורה כולך אליי, מכורה לריח לנשימה ולהיות מכורה זה לא פשוט בכלל, להגיע מ0 ל 100 ואז ל 200 ואז לארגן את עצמך בחזרה, להיות סם בשבילך, גם צריך לדעת שיהיה נוגדן אפטר קר שיחה תקשורת פשוטה שלפעמים נשכחת או עם הזמן או כטבע הרגש העז.
לדבר איתי על הכל מהכל, לדעת ללמוד אותי להיכשל ולהתמודד, להצליח ולהנות מהרגע, הכל טוב עד שזה מגיע לרגע האמת.
להנות מעצם הגרימת הנאה, להפיק הנאה מחיוך בחיוך רחב, להתמכר להוויה ובדסמ זה תוצר של חיבור בין מיניות חזקה לחיבור שנוצר, להיות שלם כי באמת שאין מושלם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י