צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 24 ביוני 2019 בשעה 21:03

זה לא שאת תמימה כמו שאת בוחרת לנקות הכל ולהסתכל על העולם עם העיניים שרואות הכל עיניים של ילדה, זה לא שהחיים עשו אותך ילדה תמימה כמו שבחרת בעצמך להיות עצמך ולהישאר נאמנה למה שעושה לך טוב ומתוך בחירה זה עושה לך טוב להיות קטנה, הילדה שאין לה דאגות רק רצון לחיות להיות, ילדה בתוך גוף של אישה ילדה שעברה יד ביד הכל, עם עצמה או עם אחר, הילדה שמתרגשת מכל דבר קטן מרגשת כלכך, הילדה שלא מפחדת להיות אימפולסיבית דעתנית טיפשה וחכמה צודקת וטועה.
וככה את רוצה, זה לא כי את צריכה זה פשוט לבחור במה שעושה לך טוב שוב ושוב כל פעם מחדש, גם אם זה במחיר שהסביבה תשפוט, את חיה את האמת הפנימית שבך לעולם.
וזה בסדר לא רוצה לגדול רק לצאת החוצה לזרום לחוות ללקט ולחייך.
ואם ביד הנכונה אפשר להרגיש תמורה, כי הנתניה גדולה, אז היא תדע כמה האחריות עצומה של היד המתאימה שנבחרה וזה בסדר לדרוש אחריות גדולה ממי שמולך, כי היא מקבלת רק את האמת שבתוכך.
בחירה להנות להתרגש מכל דבר גם אם הוא בעיני אחר קטן לחייך לעולם והעולם יחייך בחזרה, זה האופי שמעצב את היופי , וככה את רואה את עצמך במראה.
לפעמים אנשים נרתעים מהדיסונס בין המציאות הבוגרת לאמת שבפנים בועטת, בין ילדה לאישה, ומי ששופט נופל ומי שרואה זכה וזה בחירה פשוטה לבחור להסתכל או להחמיץ מבט.
ואת בסך הכל בוחר להיות בלי מסכה וזו לא חולשה זה העוצמה שבבחירה, והבחירה תמיד קיימת הכל נמצא לרשותך, לא לתת לציפיות להכתיב אלא להכתיב לעצמך מה נוח ואיזה מקום הכי טוב בשבילך.
להיות אמיתי נקודת אור בעולם של שחור ולבן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י