צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 4 באוקטובר 2019 בשעה 18:59

שליטה מנטאלית מהי?

מנוח מעורפל וכולל שבו משתמשים אנשי בדס"מ, חלק מצרפים את המונח מיניות לתרכיב המילים על מנת כן לנסות לגדר את כל מה שהמושג מאפשר לכלול אז ככה..אין שליטה מנטאלית המושג הזה לא קיים הוא מיסטי.
אבל הרעיון כן, והרעיון הבדסמי הוא משהו שקרוב להערצה סגידה אהבה.

לרוב אנשים משתמשים בצמד המילים שליטה מנטאלית בקלות, ובחברה המערבית שליטה מנטאלית מעוררת קצת תהיות לכיוון שטיפת מוח ללא הסכמה "אונס מוחי" ויוצרת תגובה שלילית כשהיא נשמעת לראשונה באוזנינו לרוב.
ואם כבר הכוונה בבדס היא בעיקרה מינית או מינית היקפית מזה אומר? לא מינית אבל בתמהיל מיני, מסובך? פשוט חידוד ביטוי התפקידים בתוך תמהיל זוגי בדסמי על ידימיצוב תבניות מנטאליות מתוך בחירה ובהסכמה בהגדרות שמאפשרות להתאפשר בין שני המשתתפים על ידי צפי תגובות, צפי חשיבה ועוד, לכן זה תקשורת מנטאלית,
המילה שליטה נכנסה בעקבות הגדרת התפקידים המובנת מאליה בבדסמ.

אבל אם נפרק את המושג שליטה ומנטאלית למה בעצם התכוון המשורר?

תקשורת מנטאלית:

המושג הנכון הוא תקשורת מנטאלית זה הביטוי הנכון ולא שליטה מנטאלית, למה תקשורת? כי אנחנו מתקשרים בכל מצב עם עצמנו עם מי שמולנו גם כשאנחנו רוצים להוביל אותו לתוצאה שברצוננו להוביל למה זה דומה? פשוט לאהבה לרגש, אפשר להגיד שלגרום למישהו להתאהב בך זה גם שליטה מנטאלית לא פחות מאשר לתת לו לנבוח במהלך משחקי חיות או כל כך הרבה אפשריות.
אז אנחנו מדברים על תמהיל בדסמי וכשיש חיבור עמוק בין שני אנשים שנותנים משמעות אחד לשני ולמילים ולמעשים נוצר מצב שבכל דבר שמתקיים בניהם ובתוכם הוא מנטלי, השליטה מנטאלית התקשורת מנטאלית הכל מנטאלי כשיש משמעות בין אם זה מעשה או מגע, או מילה כתובה, הבעת פנים, וצליל או לחישה, כאשר יש רגש וחיבור בין בני הזוג.

בדסמ בביטוי והגשמה שלו הוא חידוד היכולות החברתיות והמיניות והמנטאליות שבך לרוב בהתאם לנטיה שלך, למשל הקול שלך הצליל שבך ושיוצא ממך מאפשר עם המילים והמשפטים ליצור סגוסטיות לתוך התת מודע מודע שיכולות לעורר גם אותך וגם אותה.
לבן אדם להתחבר איתך ולהקשיב לך, התנועות גוף שלך מהיכולת עמידה עד תזוזת הידיים עוזרות או זקיפות צוואר וגב לבן אדם הקרוב אלייך להרגיש בנוח וקרוב אלייך
ולעיתים הצורה שבה אתה מתלבש עוזרת לאנשים להבחין בך.

אז נגיד ואמר האדם שהוא שולט מנטאלי אז הוא לא מנסה לשלוט לך במוח, כי הוא לא יכול הוא יכול לתקשר איתו להבין אותו ללמוד אותו ולתקשר איתו על מנת לשפר אותך ואותנו , לפי הכיוון שצריכים.
לכן אחד האלמנטים הכי חשובים במה שאנחנו קוראים שליטה מנטאלית זה הקשבה וכיוצא מזה:
לדעת בדיוק מה את צריכה, לא רק רוצה זה משפט מפתח.

וככל שהקשר מעמיק
לכל דבר יש מחיר, לכן האחריות כבדה גם כשמשרישים דרך מילים צליל סגוסטיות במוח, בנוסף לרגש ולחיבור, חשוב להבין מה אנחנו עושים למי שאנחנו.

אז תתקשרו מנטאלי תבססו את השליטה אך תהיו אחראים על התוצאות ועל הדרך.
כי רגש, רגש (השליטה המנטאלית האמיתית) הוא חבל דק ללכת עליו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י