צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 30 בדצמבר 2019 בשעה 5:05

עולם ה Gor

הסופר ג'ון נורמן אי-שם בשנות ה-60 יצר עולם פנטזיה עשיר מאוד ומיני שנקרא גור gor שנמשך עד מעל ל30 ספרים שרובם היום נמצאים רק בצורה מקוונת כי הפסיקו להוציא לאור את ספריו בשנות ה80 בגלל מחלוקת ולחץ של חוגים פמיניסטיים,(לאחר מכן פורסמו רומנים על בספר אלקטרוני מהשנים 2001-2016).

גור הוא עולם עם תרבות שלמה שפה ופילוסופיה משלו השואף להשתייך לקהילת הבדס"מ על ידי אחדים לעיתים או לחלופין מדמה ומזכיר בדמיונו את עולם הבדס"מ וכמובן בגוון המציאותי שלו ושל אלו שאימצו את הגינונים והרעיונות בפילוספיה.
והתיאורים בספריו הם סוג של פנטזיה שוביניסטית בדסמית מושלמת, או אפילו ביקורת על התרבות האמריקאית ליברלית,ומקורצים מיחסי אדון שפחה.

הפילוסופיה הגוריאנית דוגלת בהיבט אחד המין הגברי הוא השולט,הזכר הוא דימוי האל בספריו ואין שני לגבר הגוראני גם בכדור הארץ שהזכרים בו נחותים פיזית מהגבר הגוראני.
הגבר הגוראני הוא המין החזק והחכם ביותר שנולד מינקות להיות הדומיננטי על פני כל מין אחר בהיותו החזק יותר הוא גם גדול יותר, ושרירי יותר, אפילו מהגבר הממוצע על כדור הארץ והנוכחות שלו לא ניתנת לעירעור לא פיזית ולא מנטאלית הזכרים הם סוג של מנהיגי להקות ויש להם מטרה נעלה להילחם.
בעבר גזע מתקדם יותר בשם הכוהנים שלט באוכלוסיית הגור כמו תיאטרון בובות ממרחק,ואסר עליהם את השימוש בטכנולוגיה, ויותר להתמקד ביכולות ריפוי הוליסטיות ועוד, ביחסי חברה שלהם.
המאסטרים בחברה הגוראנית שואפים להיות מופת לאיזון של אישיות ושליטה עצמית והם שואפים להיות האדונים לא רק על גוף האישה אלא גם על נשמתה ורוחה, הם משתמשים במערכת קבועה של שכר ועונש
שולטים בתזונה של השפחה,
וביד רמה על ידי אביזרים כמו שוט ועוד, ומתגמלים אותן במקרים שהן הופכות להיות מספקות, כתמהיל שכר ועונש.

איפה זה מושך בדס"מים?

בעולם של גור קיימות שלושה סוגי נשים:

נשים חופשיות

לא כתוב עליהן יותר מדי בספרים, אך הן נותנות לפירוש בהרבה אתרי מעריצים, הן בעיקרון
נשים שאינן משלימות עם מיקומן בעולם הגוריאני אך הן חיות בו,לא ככנועות אלא כחופשיות מבחירה כן הן חופשיות להרגיש אך הן מחוייבות לחיות על פי החוקים של השליטים הזכרים.

נערות הפנתר

אלו הן נשים אשר ברחו או נודו ומבחירה בחרו לעזוב את הנורמות הקשוחות של עולם הגור הגברי והזכרי והן חיות בבדידות ביערות כציידות ועצמאיות לגמרי מהשליטים הזכרים,
נשים אלו סולדות סלידה מוחלטת מהשליטה הגברית, והזכרית של עולם הגור.

ונשות הגור - הקאג'ירה
הן בעצם שפחות העונג, הן מורכבות מנשים חופשיות שעשו עבירות והוסבו לחינוך מחדש וענישה או נערות פנתר שנפלו בשבי או נשים גוריאניות אשר נולדו וחונכו לשמש כשפחות או נשים שיובאו בספינות משא מכוכבים אחרים כמו כדור הארץ.
נערות שיבואו ממקומות אחרים עוברות תהליך ניתוק וריחוק מהעולם הקודם שלהם וכל הזכויות נשללות מהן בנוסף לזהות העצמית שלהן , המאסטרים מאלפים אותן להבין את מקומן לרוב על ידי זה שהן דוחפים אותן ריגשית ומתאגרים אותן עד שהן מצליחות להתחבר ולרתום את עצמן לשפחה שבהן.
ובעיקרון הקאג'ירה היא רכוש, שדואגים לו ומטפחים אותו והיא מודעת למעמדה ומקבלת אותו באושר רב וחיה כשלמה עם המהות של חייה, ונושמת רק להיות ולחיות כמשרתת וכשפחה למאסטרים.
הקאג'ירה מאומנת לשרת ולציית ללא גבולות וצייתנות מושרשת בכל רומך אבריה ומוחה ותודעתה, זוהי זכות יחידה בשבילה ואין לה זכויות אחרות בעולם הגור, וכתוצאה מזה היא לא יכולה להיות בעלים של שום דבר, או לרצות משהו מעבר לקיום הטוטאלי שהוכתב לה.
היא מבינה שהיא יצור מיני ושלמה עם המיניות שלה וכל השאר מודחק וכדרך חיים אין לה שום דאגות אחרות או אגו חוץ מאיך לספק, וכל מה שהיא מתעסקת בו הוא איך לספק, וכל דבר שקשור הן ברגשות ובגוף שלה ובמחשבות שלה הם רק באישור,
היא יצור חושב כך איך שזה מתאים לצורך בעליה, הוא שולט בכל,ושואף לשם.
לכל שולט היו כמה שפחות בדרגות שונות וחלקן יהיו אחיות לקילור.

עבדים?

גברים גם יכולים לשמש כעבדים בעולם הגור אך בעיקר כעבדי מלחמה בסגנון כלבי מלחמה, לרוב הם גברים אשר נחותים פיזית מהגברים החסונים בעולם הגור.

אחד הציטוטים הידועים מספרי הגור הוא:

"השליטה הנה עניין של אינטליגנציה, אמינות, אנושיות, אומץ-לב וחומרה.
הסתמכות על אינטליגנציה בלבד מולידה מרדנות;
הפעלה של אנושיות בלבד יוצרת חולשה;
קיבעון על אמון מסתיים בטיפשות;
הישענות על הכוח של האומץ מולידה אלימות;
חומרת-יתר של הפיקוד מסתיימת באכזריות.
כאשר באדם כל חמש המעלות ביחד, כל אחת הולמת את יעדה, אזי יכול האדם להיות מאסטר"

איפה זה מתחבר למציאות?

מספר מעריצי היצירה של נורמן ניסו לחיות ולאמץ אל חייהם את הפילוסופיה הגוראנית, או עדיין מנסים, בהתחלה זה עוד היה בשילוב עולם משחקי הפנטזיה ותפקידים ואז עבר גם למציאות עצמה, בשנות ה90 היה בלגאן שלם בקנזס בארהב על הנושא כי חבורת נערים חובבי פנטזיה הקימו הרמון גור עם נשים נשואות ומבוגרות וצעירות, וביחד "שיחקו" את הפילוסופיה של הספר.

בשנות ה70 הוציא נורמן ספר הדרכה לספרי הפנטזיה שלו ואיך לממש את הנהוג בספרים בתוך משחקי תפקידים והדמויות והוא ספר לא מדע בדיוני ונקרא דמיון הסקס Imaginative Sex, דבר שתרם הרבה למעריצי הסדרה להתחיל וליזום,בספרו ציין שאחד מהמטרות שלו בתור סופר הוא לשחרר מינית את הקוראים.

בשנים יותר מאוחרות נתפסו נסגרו כמה כתות שהיו תחת הפילוסופיה של גור, המקרים המפורסם ביותר קראו בבריטניה ובארצות הברית בהתאמה.
וכך בעצם דרך החיים גוראנית, נתונה לפרשנות של שלל מעריצי הסדרה,
וצורות שלה מקויימות באלמנטים שונים בבדס"מ או בסוגי אלטרנטיבות אחרות
תת-תרבות גוראית התפתחה ללא תלות בספרים.
הגוראנים מקדמים יחסי אדון ונשלטת לרוב בגוונים שלהם ולפי הפילוספיה שלהם כחלק מרעיון של שליטה 24/7, הם לא מגדירים את מה שהם עושים כמשחקי תפקידים למרות שבעבר כן היו אשר הגדירו את מה שהם עושים כמשחק תפקידים וסצנות מתוך הספר,
אך לרוב אינם מחשיבים את מה שהם עושים כדי להיות BDSM, ועם זאת הם בדרך כלל נחשבים לחלק מהתרבות הקינקית והבדסמית.
הם שואפים לסדר מוחלט שבו האישה היא כלי והגבר הוא מה שממלא את הכלי כך שבעצם אין שוויון יש דרך אחת, והיא האיזון וכך למעשה צריך למצוא דרך לתת לזה להתקיים כסדרו.
הגבר הוא הזכר השולט בכל רובד בחייה של השפחה
והאישה היא תוצר של קיום אחד לשרת ויש לנסות לשאוף לשם כמה שיותר, לחלופין הם גם סימנו את השפחות עם ברזל מלובן או עם קעקוע, בר קוד, כמוצר.

אך מכיוון שבמציאות זה מבטל הרבה דברים שהם בנורמות המוסכמות של החברה המערבית ובחירה המודעת במיוחד בחבל דק כמו עבודות מינית גם אם היא בהסכמה וזה בעצם גובל בכת לעיתים, ומספר כתות של אנשים שניסו לקיים את התמהיל הפילוספי של גור נתפסו ונסגרו והוכנסו לכלא בעבר, בכחלק מפירוש גם בהסכמה של עבדות מינית המשולבת ב תרבות חיים מציאותית, ואלמנטים מהתרבות הגוראית ותפקידי המגדר בחיי היומיום שלהם כמה שניסו לקיים כך את חייהם ניתן למצוא כאלו אשר הועמדו לדין בגין הכתות מין בהסכמה.
עבדות מינית הינה ברוב החברה המערבית הולכת על הגבול הדק.

יש כאלו אשר מבקשים לקיים דיון ולנסות להחיות את העניין ושואלים אם הכל נעשה מבחירה והסכמה למה לא לתת לזה להתקיים, באופן בריא מתוך מודעות ובחירה והסכמה מלאה בין אנשים בוגרים וכך הדיון בין הנורמות המוכתבות אשר שומרות עלינו לבין רעיון של חופש הביטוי ממשיך להתקיים

כמובן יש המון מידע ברשת על עולם הגור.
במיוחד על כתות שקמו על הבסיס הפילוספיה, ואתרי מעריצים ומעריצות של הסדרה שבחלקם מאמצים את דרכי החיים של הגור, ברשתות כמו דארק נט יש מידע על אנשים שדוגלים בדרכי החיים הללו.

חשוב לציין* מערכות 24 7 קיימות ומתקיימות באופן בריא מבחירה והסכמה גם כ פולי וגם כמונוגמי על כל סוגיהם, בין אנשים בוגרים שיודעים את דעתם ואת החלטתם, גם כחלק מהזרם הגוריאני.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י