צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 4 בינואר 2020 בשעה 17:20

בדס"מ איך להתחיל, שאלה פשוטה עם הרבה כיוונים...

איפה שהו מי שמתעניין בבדסמ ידע ויודע שזה קיים ומתקיים בתוכו כבר תקופה המחשבה הרעיון והייתה בו קריצה לזה ומשיכה לזה, משהו בזה מדבר אליו, דיבר אליו מעורר ומסקרן אותו אותה..
אז לאיפה להסתכל? איפה להתבונן? למה זה מושך? אולי זה הגיל, אולי זו הקהילה אולי הלבוש הגותי, אולי זה פשוט המיניות, אולי זה רצון למשהו אחר חדש אמיתי יותר, אולי זה רק החוויה, אולי זה חידוד עצמך.
מה שבטוח זה בשביל עצמך, למצוא את המקום שבך שלך, בדסמ זה קודם כל ולפני הכל בשביל עצמך.
התגלית לזה ועכשיו זה בוער להבין מי אתה בתוך כל זה אל מול ה סטיגמות והנורמות החברתיות שהכרת ו אל מול נקודות המבט והפחדים, איך לקחת את זה באופן מלא או חצי? או סתם מהצד דרך הצג? לבחור.
בדסמ הוא חידוד היכולות החברתיות והאישיות שבך,
ואתה רעב לנסות להתנסח להבין מי אתה איזה תפקיד יהלום את היכולות שבך בשילוב עם אש המיניות שבך בין אם זה שולט/ת או נשלט/ת ועוד והגדרות שמצאתם.
מצאת עוד אנשים גילית בני אדם, אתה לא כזה מוזר הרצונות הכמוסים שבך יש להם מקום שזה נורמלי לרצות לגעת אחר להיות שונה.
מסע של חיים שלמים ותבניות עוררות ומיניות ועכשיו אתה כאן ים של שאלות סקרנות ופחדים.

"תראו לי 100 זוגות אראה לכם 100 סוגי בדס"מ אחרים"

קודם להבין מזה בדסמ:
בדסמ זה מושג רחב המאכלס כלכך הרבה תפקידים היבטים ומושגים, אז קודם כל צריך להבין איך להסתכל על בדסמ, בשביל להתחיל.
בדסמ זה מהות זוהי הוויה מתוך עצמך מתוך החוויה ומתוך הקהילה לתוך העולם הפרטי שלך, ולכן כל אחד לוקח את זה למקום שלו שבו, כי בדסמ הוא קודם כל בשביל עצמך.
בדסמ זה דרך בשבילך, דרך ללכת בתוכה, דרך לביטוי ולהתפתחות להתממש לממש, ולכן חשוב להרגיש את הדרך להתבונן, רחוק וקרוב לנסות להבין מי אתה כל הזמן.
ולכן צריך תמיד לזכור מאיפה התחלנו ולאן אנחנו באמת רוצים ומצפים להגיע.
ההתחלה היא דבר מאוד חשוב, לנסות בהתחלה לגבש את עצמך מי אתה חושב שאתה, איך את רואה את עצמך ומה מקרב אותך, ומה מרחיק אותך, מה מעורר, ומה מכבה.
אנחנו רוצים להיות מוכנים , להתנסות, להרגיש ולהתעצם, להתחדד, להיות, לדעת, לראות ולחוש.
אבל צריך זמן וסבלנות ולהבין את הדרך לתוך הנפש לתוך הגוף, לגלות להתגלות.
ויש זמן, ויש מידע ואם תבין שזו דרך כך תוכל להישאר נאמן לעצמך ולהבין שהכל מתחיל בך, ומסתיים בך,
הכח תמיד בידך, כח הבחירה.
ואם תבין את הכח ואת המהות תוכל להרגיש באמת את הבדסמ שלך שבך ממקום נכון מעצמך לתוך עולם השליטה.
בבדסמ יש הרבה מהכל הרבה רגש, הרבה עוצמה, הרבה אש והרבה קרח, בדסמ הוא סוחף חושים מענג וכואב צובט ומלטף, מפיל ומרים, וחשוב להיות מודע.
אפשר למצוא את עצמך או לאבד את עצמך,
כי בדסמ מורכב מאנשים עולם של בני אדם, והעולם הזה מלא באנרגיות שונות וכל בן אדם מוסיף לו או גוון אחר בגלל זה כל בדסמ הוא אחר, ובדסמ הוא עולם מלא זהויות ומסכות, תחפושות, חומר ורוח.

"תבין מי אתה ותדע מה הבדסמ שבך."

"בדס"מ הוא תוצר של מי שאתה אל מול מי שמולך ואז משם הלאה, סביר להניח שתפתיע את עצמך ותעשה את מה שלא ציפית לו בכלל"

קהילה:
קהילת הבדסמ בארץ מורכבת ו מגוונת מכל צבעי הקשת, חלק יותר קינקים חלק יותר, חלק נחמדים חלק גסים, כי כמו שאמרנו זה בני אדם.
הקהילה היא מסמך אנושי מייצג של התמהיל החברתי הקיים במדינה, כיאה לכל בדסמ בכל ארץ או מדינה, האנשים יוצרים את הגוונים לצבעים.
בדסמ היום יותר בולט פעם פחות ומפורש בכמה צורות ודרכים, היבטים שונים לשלל תמהילים ותהליכים ותרכובות שונות של אפשרויות התממשות וגילוי, דעות נחרצות ופחות.
זו קהילה שופטת כיאה למדינה שופטת, יש הרבה אגו הרבה רגש הרבה יצרים, הרבה חום, ועטיפה, הרבה תיוגים, הרבה שילוב של חומר ורוח, הרבה יצר הישרדות הרבה כאן ועכשיו, וה משליך לעולם הבדסמ שתפגוש.
חלק יותר ידברו אלייך חלקם פחות מהמציאות ועד הקהילה הוירטואלית.
הבחירה נשארת בחירה כי זו קהילה של בחירה.
את ואתה בוחרים לפי הרעיונות שבכם מתי ואיך מה הכי טוב או נוח, איפה כדאי להתקיים ואיפה לקיים, מתי ליזום ואיך.
צריך פשוט לנסות לא להתמכר לדמות של מי שמולך ושל מי שאתה, הרי אנחנו מתייגים אז לימור שהכרת בכלוב תהיה לימור מהכלוב, תנסה כמה שפחות לתייג לשחרר את התפיסה הזו לבוא פתוח לראות את הבן אדם, יש בבדסמ גם קשרים אמיתיים ארוכים וגם פחות, הכל תלוי במי שאתה ולאן אתה רוצה ומוביל, לדעת את עצמך זה דבר הכרחי לא רק במדינתו אלא בעולם הבדסמ.
אנשים הולכים באים מתחלפים טועמים נשארים נכנסים חלקם פה רק לצומת לב, חלקם מאגו חלקם להשלים חוסר, חלקם היו שם תמיד חלקם היו וחזרו חלקם נפגעו, חלקם נהנו, חלקם שואפים למערכת יחסים ו חלקם מנהלים ריבוי קשרים חלקם מונוגמים חלקם 24 7, חלקם לא מוגדרים,בוחרים את דרכם.
חשוב להבין שהסטטוס הוא נתון חשוב בבדסמ, ויש כמה כאלו, משוייך שייך משוייכת ועוד במילים שהן פירוש לתוך מערכות יחסי בדסמ המגוונים, ולדעת את השפה הבדסמית זה חשוב.
כל אחד יכול להצטרף לקהילה, כל אחד בוחר את משנתו ונחלתו כדעתו, ומתקיים מתנסה טועם ומנסה לכן חשוב לא לשפוט, לא לקחת ללב גם בעיקר כי בדסמ הוא רעיון עצמי לגבי עצמך וכל אחד מביא את עצמו.
הרבה פעמים הקהילה כיאה לכל קהילה מנסה לחנך את האנשים אשר מתנהלים ומבקשים להתנהל בתוכה, הן מבחינת צורת הדיבור השפה וכללים, וזה חשוב להקשיב ללמוד להבין להבחין, על מנת להשתלב בצורה תקינה בתוך הקהילה.

"שאלת אותי מה עושה אותך הכי טוב שיש, אמרתי לך אין הכי טוב שיש
יש הכי טוב בשבילך"

ידע:
לכן חשוב לצבור כמה שאפשר מידע ידע תבונה נקודות מבט לקרוא להשכיל להשריש את המפה להבין את מה שנמצא ולגלות, להעשיר את עצמך בנקודות מבט, ואז האמת תתחיל להתגבש כשיש לנו בסיס יציב לתמונה שלנו בראש, וכיוון המשיכה הרעב מתחיל להיווצר כשאנחנו פוגשים את מה שמעורר אותנו.
ידע זה דבר חשוב, לביטחון העצמי שבך בקהילה שמתנהלת ואוהבת את המסכות והגלימות, ויש בה הרבה יצרים, חשיפה ומיניות, בשביל להרגיש בנוח כי נוחות זה הכל.
ואתה שואף להיות נבון וחד לפרש את מה שמולך לעצמך על מנת שתוכל ליזום להתקיים להרגיש ו להיות.
דפים ואתרים שמסתובבים במרחב הוירטואלי ונותנים גישה נוחה למשתמש לידע
יש רבים וטובים עם הרבה אנשים המנגישים מידע ואת הידע שלהם בעברית ואנגלית.

תקשורת:
תקשורת זה הבסיס הכי חשוב לכל מערך זוגי או עם עצמך במיוחד בעולמות שהם השראה ועוררות ותבניות ותשוקות ויצרים וידע, לעיתים הדרך הכי טובה להתפתח זה דרך אינטרקציה, יש אינטרקציה כתובה או מול צג ויש אינטרקציה בין אישית אל מול אנשים.
לדעת את עצמך לפי מי שמולך יוצק משהו אחר, לרוב יותר נכון, ולא לפחד לשאול ולדבר, כמובן זה לא הזיק לאף אחד רק קידם, ללכת למסיבה ולראות איך אנשים מתנהלים עוזר להבין את מה שהקהילה באמת.
וכך להיות יותר אמיתי עם עצמך בשביל שתוכל להיות עם האחר ולהתגשם.
לקחת בקצב שלך הזמן הוא שלך, בדסמ הוא עולם סוחף מאוד, לעיתים קשרים של חודש יראו כמו שנים.
יש הרבה חומר לשחות בו וצריך להבין ולטעום,
לעיתים אנשים מסתבכים עם עצמם והאם בעולם הבדס"מ צריך להיות ישיר יותר או פחות או בוטא ואיך ומתי, לכל אחד יש קול פנימי ושוב חוזר הניגון על המשפט להישאר נאמן לעצמך, אבל כן צריך להתייחס בכבוד האדם לכל אחד הן בפניה והן בתהליך ההיכרות.
ניתן לצבור ידע באנגלית ממגוון אתרים, ואתרי פלטפורמה כמו הכלוב יש עוד מלא כתבות זרוקות במרחב האינטרנטי עם מבט והיבטים על בדסמ.

"אנשי בדס"מ כאנשים שאימצו שלל תרבויות שוליים כמו לבוש גותי ומוזיקות שוליים כמו רוק ואלקטרו, אוהבים את המסורתיות האפלוליות מושכת"

"בא לי להתמקצע במשהו אחד שיעשה אותי יבליט אותי ואני יתחבר אליו, לא בא לי ללכת מסביב לדברים ואז למצוא את עצמי שוב מתהלך תמים, אני אתרכז בשיבארי"

מסכות:
עולם הבדס"מ אוהב להיות קהילת שוליים מקדש את המסכה והגלימה כבר אמרנו ולכן הוא מבקש הרבה כבוד מתוך המשתתפים בו וגם מושך, וזה גם מעורר יותר ומסקרן יותר ומשפיע על האווירה הכללית והאינטרקציות הבין אישיות, קהילת הבדסמ אוהבת את הוירטואליה.
חופש הביטוי גבוה יותר כשאתה מהצד כשיש כינוי יש מסכה יש אלמנטים שונים אתה מאפשר לעצמך להשתחרר יותר, להיות יותר חופשי ולא להיות לגמרי אתה, ולכן יש לזה גם תכלואות רעות, הרשת חברתית תמיד דיברה לעולם בדס"מ, איפשרה לו לעולם הזה להתחדד ולהתקיים, כי גם היא כעולם הבדסמ רוצה מהות להגדיר ולגדר , ומיניות היא נורמה תרבותית די טאבו ברובה במיוחד בעולם שהדת מכתיבה את הנרטיב לגביו.
אך בעיקר בגלל שבדסמ הוא בשביל עצמך, אין לך רצון שזה יהיה יתפתח להיות מיינסטרים, ויאבד מהקסם שלו, רבים מהדור החדש כבר מוריד מסכות לעצמם, ככה או ככה צריך לרצות להרגיש כמה שאפשר שלם, והישאר נאמן לעצמך, ומה הערכים שבך ולך ולעולם הזה, בשביל להיות בדמות ולהרגיש בן אדם.
בעולם שמקדש את המסכה צריך להיזהר השקר בא בקלות ויש תירוץ להסתרה, אנשים טובים הופכים עורם כשיש מולם דמות, בצג או ככינוי או באווירה, שמכניסה את הדמות לעיקר.
.
"מי אתה מאחורי המסכה, האם אתה כל מה שבנית לעצמך בפרופיל, או שהפרופיל שלך הוא בעצם מראה רק למה שהיית יכול להיות, ומי אתה כשאתה תהיה מולי, מי שאתה, או מי שאתה רוצה להיות, עולם מלא במסכות עולם מלא בתהיות"

פלטפורמות
יש מגוון פלטפורמות ברחבי הרשת של בדס"מ מfetlife וthecage.co.il ועוד חלקם בעברית מאלה חלקם באנגלית, באותם פלטפורמות יש מגוון רחב של מידע וידע אישי וכללי אתר כמו הכלוב מתיימר להיות סוג של פייסבוק קהילתי בדסמי ואפשר להגיד מסמך מייצג ולא מייצג של מגוון הקהילה, יש שיגידו שלא, הפלטפורמות משמשות לא רק בדס"מים אלא מגוון רחב של אוכלוסיה שמבקשת להתבטא.
יש אתרים מסורבלים יותר ויש כאלו יותר נגישים למשתמש, קהילת הבדס"מ גם מעדיפה לשלוט בעצמה ולהכתיב כמו שאמרנו את הנורמות ולכן הפייסבוק גם משתמש פלטפורמה פרויה וטובה לקהילה, מגוון דפים וקבוצות מאפשרים גישה לידע ולאפשרות להתבטא ולבטא ולהכיר.
בסופו של דבר כל אחד רוצה למצוא את המקום שלו ולהתאפשר וכמובן למצוא מישהו להתאפשר איתו.
הפלטפורמות עוזרות לחופש הביטוי והרעיון להתקיים קל יותר לבוא לידי ביטוי מאחורי הצג מאשר מול הפנים של האדם.

יש מגוון קבוצות בדסמיות סודיות וסגורות בפייסבוק המאפשרות להיות, וכללים ברורים ונגישים.

"כשהכל במסכה והצג הוא הדבר הכי בטוח שקיים לעצמך להיות, הראייה נהיית צרה כמו ראיית מנהרה, הכל נהיה חד, המקלדת נהיית נוחה, כמו הדק של אקדח, הרי אף אחד לא באמת יהיה לו אכפת אם תהיה רע לכמה דק"

עוגנים
העצה שאני נותן לכל מי שנמצא בעולם הבדס"מ לא לפחד לשאול, להכיר, כפי שציינתי התפתחות הכי טובה היא דרך אינטרקציה בין אישית חשוב בהתחלה לנסות ליצור אינטרקציה ליזום אותה ולמצב אותה דווקא למצב של ללא אינטרס, אפילו חברות ואלו אני קורא עוגנים אנשים שניתן להתייעץ איתם, להתקרב לבני אדם למגע אנושי פיזי ומטא פיזי, הם לא חייב להיות 100 שנה בעולם הבדס"מ או אפילו באותו הסטטוס כמו שלך, אך זה תמיד טוב שיש עם מי לדבר, לפרוק איש או אשת אמון לדבר לפרוק להבין וזה משאיר אותנו עם רגליים על הקרקע.

"כשהבנתי כמה אנשים טובים יש מסביב, ופשוט צריך רק להיפתח,זה גרם לי להיות חזקה ויותר נכונה לעצמי, וחידד לי מה אני רוצה באמת".

והיכרויות
בכללי היא בעיקר הסיבה העיקרית שרובנו שאנחנו בוחרים לרצות להיות בעולם הבדס"מ
ולהתממש, ויש הרבה דברים שונים שקשים בעולם שמקדש את המסכה, כנות ואמון
ואמון זהו דבר נרכש, והוא חשוב מאוד עוד מהתחלה לכן ההתחלה תקבע הכל, הכל מתחיל בך שוב אמון מתחיל בעצמך ומעצמך לאחר, צריך לתקשר אבל כמובן ובעיקר להקשיב, להקשיב לעצמך למי שמולך, זה יוצר אמון.
הקשבה עוזרת לאמון להיווצר צלילים טון דיבור רגש, זיהוי האמת, ככל שאנחנו יותר מתעמקים
אנחנו יותר מקבלים תמונה של מי שמולנו.
לגבי פגישות
אני ממליץ על דייט ראשון רגיל וניל רגיל לגמרי כי זה חשוב לראות את האדם לפני שבכלל חושבים להתממש לספוג מהאנרגיה שבו להבין את התנועות גוף פנים שלו , ורק אז לקבוע.
ואם כבר קבעתם סשן מראש לפני, חשוב שיהיו כללים ברורים כמובן לדעת לאן הולכים ומאיפה מתחילים אפטר קאר מילת ביטחון ועוד דברים שניתן למצב ואז ליצב את הסיטואציה.
צריך לדבר גם בטלפון וגם בכתב ועדיף להיפגש לפני לבירה ככה או ככה להרגיש את הבן אדם כמה שאפשר.
בסשן הראשון עצמו עדיף בהתחלה להשתמש בכמה שיותר מגע ואם הידיים בשביל ליצור ליצוק כימיה להרגיש את האדם שמולך, הציוד הכי זמין לך הוא הידיים שלך, ומשם הלאה.
ואל תשכח המוח הוא הצעצוע מין הכי מושך ומגרה שקיים.
ולא לחשוש לדבר תוך כדי, ותדגלו בלהציג את האדם שאתם גם כשאתם בתפקיד, ונוחות זה הכל כי נוחות מאפשרת להרגיש בנוח להיות כנים עם האחר.
תזכרו, ההודעות שהכי מכבדות את האדם הן ההודעות שהכי מקבלות תגובה חיובית.

"מפחד להתמכר לחיפוש, החיפוש ממכר מרגש, כלכך הרבה אפשרויות ואתה לא באמת מעריך את מה שמולך את מה שבידך. וזה הבועה שלנו בארץ הזו, חיים במדינה של 6 מיליון ורוצים שזה יהיה 40"

גבולות
גבולות רכים, גבולות קשים
לכולנו יש גבולות, חלקם ידועים לנו וחלקם לא חלקם יתגלו לנו רק כשנצעד את צעדינו הראשונים חלקם תוך כדי סיטואציה שנוצרת פה חשוב להבין את המשפט אין טעויות יש שבילים שלא ידענו לצעוד בהם,ולהבין שאנחנו מגלים ומתגלים כל יום מחדש.
יש גבולות רכים ויש גבולות קשוחים יש גבולות שצריכים יותר אמון במי שמולנו או לידנו ואמון בעצמנו, יש גבולת שצריכים זמן ותהייה, ולברר מה נבון לנו ומתי ואם בכלל ולמה, יש גבולות שצריכים תקשורת עצמית, יש גבולות שצריכים רגש יותר ומשמעות, יש גבולות שצריכים פחד לאבד, יש פרימה של גבולות נכונה ויש לא, גבולות כאלו שאנחנו יודעים שהם בלתי אפשריים בשבילנו אם זה מגיבוש ראייה ודעה מוצקה או ניסיון עבר ועוד.
גבולות זה דבר טוב, כי זה חלק מאיתנו חלק מהביטחון והנוחות, לעיתים אולי יגרמו לך לחשוב שזה פחדים ואולי זה גם נכון,אבל הגבולות לרובם והקשים ביותר הם חלק ממך מהאישיות מה ואיך שאת רואה בעצמך הווה עבר ועתיד ומה את מצפה מעצמך הכבוד העצמי או הדרך שלך להרגיש בנוח להרגיש אמיתית ויציבה.
וצריך לדבר עליהם עם עצמך כמה שיותר עם מי שמולך עם הזמן לנסות למצב את מה שאת למי שאת ולאן שאת אפילו בפשטות ואז לאט לאט במסע להבין מה כל גבול אומר באמת כמה הוא חשוב כמה הוא פשוט חוסר ידיעה או יותר משהו ריגשי, לכן חשוב מיצוב מילת ביטחון
מילת ביטחון היא הצבה של גבול, גבול בין האדם שאת ולתפקיד שאת נכנסת אליו ובין הדמות שהוא יראה והמסכה והגלימה שהוא לובש לבין הגוף והנפש שלך.
אני משתמש ברמזור, על מנת לתת פירוש למצבים יותר נכון.

"גבולות הם התוצר של מה שאתה מה שהיית ומה שאתה רוצה להיות, להבין מה קשיח ומה לא עדיף תוך כדי מסע לגלות את עצמך זה לגלות את הגבולות שבך ושלך"

מציאות ומסיבות
כיום יש מגוון רחב של מועדונים וליינים קינקים ובדסמים ופליי פארטיז
עוזרים להבין את הקהילה את האנרגיה שלה, בגוון יותר מציאותי בחלקם.
יש משהו בלראות סטיה בלייב מתקיימת הרבה יותר עוצמתית מאשר לראות על צג או בדמיון ועוזרת לצבור ביטחון, לקבל תמונה ברורה ומציאותית יותר, גישה לאמת של מישהו אחר באמת, רוב הכניסות ללייינים הם בזוגות, על מנת ליצור ליצוק איזון מגדרי ועל מנת לאפשר נוחות לשני המינים, לנשים לעיתים נותנים להיכנס לבד.
בכל המסיבות יש dm מסתובבים אנשים שניתן לפנות אליהם במקרה שיש הטרדה או שאלה.
בחלק מהמקומות יש מאבטחים שמסתובבים בקהל.
מסיבות לדוגמא של ליינים כמו ה
Corvo
Lamore
DecaDence tlv
Sin ethics
temple of love
the space
מועדון הכי וותיק בסצנה הוא כמובן הdungeon
עם הליין של אורלי
ועם דיווה קינקי ליין
וסדום האלמותי שמתקיים לו פעם בחודש
ועוד ליינים של פליי
בהצלפה:) בדרכם.
תכבדו את מי שמולכם, תכבדו את האדם שהו את המסע שלו
ואז הבדס"מ שלכם יהיה יותר נכון ונבון.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י