ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 12 בינואר 2020 בשעה 10:38

מה זה אפטר קאר?
וכל התשובות לרוב השאלות.

בפשטות אפטר קאר הוא הזמן שאתה והבן / ת הזוג שלך לוקחים לאחר הסשן כדי להתאושש וגם לדאוג זה לזה לצרכים הרגשיים והפיזיים של זה.

אבל למה דווקא אחרי סשן? אפטר קאר זה רק לבדסמ? לא.
לא בהכרח אחרי סשן, אספר לכם סוד, אפטר קאר נעשה בדרך כלל תמיד גם אחרי סקס רגיל וגם בסיטואציה לא מינית פיזית אנרגטית עם כל תעצומה נפשית או גופנית כלשהי למי שאנחנו חפצים ביקרו ובקירבתו, אבל הוא מאוד מאוד חשוב בבדסמ בפרט.
למשל גם ספורטאים צריכים טיפול שאחרי לשרירים, ופרידה מחברה צריכה אפטר קאר לעצמנו ועם מי שירצה בקירבתנו.
משחקי תפקידים ומעשים קינקיים יכולים להיות קשים הן פיזית והן פסיכולוגית, ואפטר קאר טיפול שאחר מאוד חשוב וצריך זמן לשים דגש לטיפול שאחרי, להרגעה, ו לחזור למציאות לצד שמתאפשר ביחד איתנו.

גם הצד השולט צריך אפטר קאר?
כן.
אפטר קאר לשולט בדרך כלל זה לתפוס את הרגע את האחריות ולהחזיר את הצד הנשלט לקרקע החום שהוא מעניק מעצמו והמגע הנעים שהוא יוצר ויוצק לתוך הטיפול שאחרי הסשן עוזר גם לו לחזור למציאות, אפטר קאר הוא הדדי, והוא יכול להיות גם עצמי(לא מומלץ במיוחד לא לאחר סשן).
השולט שואף לאבד שליטה תוך כדי שליטה, ולהיות תמיד בשליטה, לכן האפטר קאר שלו בדרך כלל זה הענקה מעצמו למי שהעניק לו.
לעיתים ובמיוחד אחרי השולט דאג לצד הנשלט במיוחד בסשן עם מאמץ גופני מצידו ונפשי, הוא צריך גם חיבוק מנחם מקלחת מגבת נגב את זיעת המאמץ קצת זמן להירגע.

למה צריך אפטר קאר? יצרים אנדרופינים ורגשות, גוף ונפש כאחד
הפנטזיות שלנו ושבנו אינן מתואמות בהכרח עם מי שאנחנו בחיינו הרגילים, והיומיומיים, לא מבחינת התנהלות ולא אופי, אנחנו בדרך כלל הרבה יותר חשופים במיניות עם גופנו ונפשנו וכשאנחנו מרשים לעצמנו להתממש בידי אחר ועם אחר ואפילו עם עצמנו,
וכשאנחנו נכנסים לתפקיד או מרשים לעצמנו להשתחרר ולהיות ולהתאפשר מינית, ולהיכנס לספייס, ולהרגיש ולהיסחף.
אנחנו יוצאים מהאיזון הפנימי גופני שבנו, הן בגלל אנדרופינים ועד שלל תרכובות שמתערבבות במוחנו ומשפיעות על תעוצמות ריגשתנו ונפשנו ומחשבתנו.
השפלה, החפצה, עונשים, כאב, אווירה ומגע גופני, כל דבר יצרי כמו אפילו התאהבות, וכך כל דבר שעולה יורד...ובירידה הזו אנחנו צריכים את מי שמולנו ואיתנו וקרוב ואת עצמנו בשביל לחזור לעצמנו, לעכל לעשות עיבוד של מה שהתרחש מבלי ללכת לאיבוד, דרך אינטרקציה פתוחה ומכילה, מגע מכיל ואוהב, אנרגיה מטפלת או חיובית מתבוננת ושואבת, שואפת לחזור לנורמליות, לעצמנו.
בסופו של דבר אף בן אדם לא רוצה שלא יכבדו אותו, גם אם הוא בוחר שלרגע קט באופן מיני ישפילו אותו הוא רוצה שיראו את האדם שבו, האפטר קאר זה החיבור בחזרה לאדם מהדמות.

המחיר של בלי אפטר קאר?
יכול להיות יקר מאוד, פיזי ובמיוחד נפשי,
כמו שאצל ספורטאי שריר שלא יטופל כראוי ובזמן יהיה בסיכון לנזק בהמשך, או אומן שירד מהופעה לא יקבל זמן להירגע ולרדת לקרקע כך גם נשלט או נשלטת שלא קיבלו טיפול לאחר סשן או אקט או מערכת יחסים.
התערבבות של האנדורפינים בשילוב עם מאמץ גופני יכול להותיר את הנשלטים מרגישים חלשים מנטאלית ופיזית, עייפים או סוערים, מבולבלים, בדיכאון אפילו מיובשים תלוי בעוצמת הסשן.
ושוב כל דבר שעולה יורד.

מה כדאי לעשות ואיך לקרוא את הסיטואציה?
תקשורת, תקשורת, תקשורת.
אתם השולטים פשוט תדברו תתקשרו תבררו, האינדיקציה שלכם היא לא הניסיון שבכם אלא מי שמולכם במיוחד באפטר קאר, והאינטרקציה איתו על מנת שתתאמו את עצמכם עם עצמכם ואיתו ורק ככה תדעו איזה טיפול להעניק ובזמן הנכון והנבון לסיטואציה.
כנות, כנות, כנות, תקשורת פתוחה ללא חשש, חשוב מאוד לדעת מי עומד מולך מעלייך ומתחתייך ולצידך הן מבחינה פיזית ונפשית, ומנטאלית, לשאול שאלות לפני הסשן איך הם מרגישים, לדעת ולהקשיב ולברר את מצבם הגופני, היסטוריה מיוחדת שתעזור גם להעצים את החוויה וגם לשלוט בה, וליצב אותה.
לקבוע כללים לאפטר קאר, לפני כמה שאפשר.
טיפול...לעזור לנשלט או הנשלטת להוריד את האביזרים מגופם, לשכב ולעמוד ולשתות, ולגעת בזהירות בהתחלה תוך כדי תקשורת לא פעם נשלטות היו צריכות קצת אוויר או ספייס לאחר הספייס ו אחרי סשן.
להביא בגדים חמים אם צריך, להדליק מוזיקה או לכבות, בנוסף לדאוג אולי למשקה מתוק יש השפעה לסוכר
לדאוג במיוחד להרגיע את האיזור המסומן, במגע בנשיקה או להרגיע עם תכשיר כלשהו.
לגעת לחבק לעטוףלטת לנשק לתת לה לנשום אותך מגע אינטימי יש הרבה רגש בין אם נרצה או לא בתהליך התממשות גופני מיני, או עם אווירה מינית.

להכין את האפטר קאר כמו ההכנה שלך לסשן!.

חשוב מאוד לדעת להכין את האפטר קאר ואפילו לדבר עליו לפני תחילת הסשן, תיאום ציפיות כמה שאפשר ו אולי אפילו להכין ערכה, בנוסף למגע אולי שמן עיסוי, שמן עיסוי חם יכול להרגיע הוא את השרירים, ואת העור,במיוחד אחרי סשן אימפקט.
לחמם מים במקלחת, לדאוג לחלוק נקי, אוכל ומים ממתקים בצד, בנוסף להכנה לטיפול ריגשי, ודיבור כללי על הסשן והציפיות והתממשות,והפתיחות לגבי הדברים הטובים והפחות.

טיפול לאחר טיפול,
הימים שאחרי הסשן לא פחות חשובים אולי לעיתים יותר, יש כאלו שיחוו את הירידה או האימפקט הריגשי תודעתי רק אחרי, וצריך לשים לב להכל להשתדל להיות נוכח כמה שאפשר
יתכן ותזדקק להעניק לבן זוגך תבונות, להזכיר להם ששום דבר שהם עשו או נהנו מהם הופך אותם ל'מוזרים 'או' סוטים, ושיחה על רגשות מחשבות.
לשאול שאלות מלוות ''כואב לך עדיין?'', "איך המצב המנטאלי שלך", ואפילו להיפגש ביום אחרי.


"שוב כמו שיש סוגים שונים של בדסמ כל בן אדם מביא מעצמו, כך גם כל אחד זקוק לטיפול אחר."

אפטר-קייר הוא סימן של תקשורת פתוחה, ושל איכפתיות.
אפטר קייר יכול להיות גם יום אחרי, גם בשיחת טלפון, אפילו במייל,
הטכנולוגיה לא חשובה,המעורבות הרגשית חשובה.
ואין דרך אחת לספק או לקבל טיפול ואפטר קאר ההנחיה האמיתית היחידה היא להיות פתוח, מקבל וקשוב לצרכים הרגשיים והפיזיים של בן / בת הזוג, תוך הקפדה גם על צרכים משלך.
יש אנשים שיעדיפו להשאיר לבד ולא להתנשק ולהתרפק .
לכן חשוב לנהל משא ומתן ושיחה על טיפול לאחר ו אם אתה רק מתחיל להתנסות עם BDSM ולא בטוח לאיזה סוג טיפול אפטר קאר אתה או בן / בת הזוג שלך, פשוט תחפשו מידע ידע תשאלו תקראו אחרים יש מלא מידע ברשת.

תבונות,
אני יכול להבין שיש אנשים שכחלק מהפנטזיה שלהם, כנשלטים, לא רוצים לראות שום ביטוי
חמלה או אמפטיות בסשן מהשולט שלהם, וזה בסדר גמור. כחלק מה24/7 האפטר קאר הוא תמידי כמו ההוויה של המערכת, או עצמי. והאכפתיות מתקיימת בכל אלמנט אנושי, ובהחלט לא רגעי.

תעשו קאר.

תחת אש - גד מניינים שם
לפני 4 שנים
God​(שולט) - הולה
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - מאמר נפלא...תודה.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י