צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 17 בינואר 2020 בשעה 9:18

מה רע ב50 גוונים?
הנה ננתח לכם את זה בעיניים בדסמיות..אז ככה שלוש מילים ומספר הם משפט הגנאי הכי מוכר ומקושר בעולם הבדסמ, ,כזה שמעליב עד עמקי נשמתם שולטים נשלטים נשלטות ושולטות כאחד,
הוא הרעיון והתפיסה והמושג והשיוך של הטרילוגיה של חמישים גוונים של אפור למשהו בדסמי, ועוד יותר הבום הפופוליסטי שנוצר סביבו וכתוצאה מכך ההקאה של התוכן ה"בדסמי" הזול שבתוכן העלילה של הסרטים והספרים, והרעינות השגויים מהמציאות הבר קיימא, או לחלופין העניין שזה בכלל יחשב כמיצג לעולם הבדס"מ, אז בואו נפרש את הספר מהעיינים הבדסמיות.

ועד העוררות והנטייה ולגיטימציה לבדסמ והרעיונות שבמושג והעולם שלו, מיצג שגוי של עולם לצורכי מסחר וממון..חס ושלום פן תיקרא כתפקידך...50 גוונים של אפור..או תגיד זאת..

אך מעבר? למעבר? אין.

ואולי לאחר יציאת הטרילוגיה 50 גוונים קיבלנו את תעודת כשרות שבדסמ זה לא דבר חריג .

אבל הנזק יעלה על התועלת, כי הקהילה האמיתית תירתעה ותגן על עצמה מפני אנשי הפופ וביי כחומת מגן דעתנית

ואולי לא תהיה סבלנית לכן אשר אלו אשר רצו ורוצים באמת להיות ולהתממש בתוכה, והקהילה תהווה להם חיזוק להיותם בחירתם.

 

כפירוש עלילה בעיניי לנערה ענייה חסרת אמצעים וביטחון שמוקסמת מגבר דום שולט בחליפה עשיר ומתוחכם ושנון ויפה תואר ברקע עלילה מניפולטיבית,

והגוון הבכלל הניגשתי אל גריי הוא מיקצועי לכתבה אך מבוטל לצורך משיכת העלילה לתפיסה של מצוקה ועזרה ותופס את הנפח של עלילת הנסיך ופשוטת העם וההתאמה המושלמת כיצרת העתק הדבק של דיסני עם גוון ניסיוני אירוטי, וכך מגוללת העלילה כדוגמאות ה אני שומר עלייך ומציל אותך על אופנייך פן תידרסי בעצם מעשיר את הגוון התלותי ביטחוני כלכלי שנוצק ונמשך על כשהרקע הכלכלי והמעמדי שמתהלך במהלך העלילה ולא מיוצג ומוצג כראוי לתוך התמהיל הכוונת הבחירה והמניפולטביות שבכך ומהווה נספח לרעיון של האמון שוב של פשוטת העם בנסיך המוצג כחריג ושיפוטתיות אשמת הקורבן כי היא בכלל חשבה שהוא גיי, והאשמת הקורבן מתחיל לתפוס תאוצה שמלווה את הבחירה כשהצלם שלה מנסה לנשק אותה כהטרדה מינית ומבהקת ובנוסף לכל רגע של קינאה וחסד בדידות כשהיא צופה בחברתה מתחילה עם אחיו של גריי, ושם באופן מושלם היא נחותה להפליא סופסוף מוכנה לאיסוף כי היא הרי כלום ושום דבר בעולם שלה אז מזל שיש גריי עם עולם בדסמ והוא כבר לא גיי כי חס וחלילה הוא איננו לעצמו ודעתו בעולם המתיימר להיות מודרגני ונטול תיוג וכך המשך הבישול של תמהיל הקורבן והחלשה מול החזק הוא יורד עליה על היותה לא בשליטה על חייה ושתיה מרובה עקב בדידות חיזוק נפלא לתוך המשך לתמהיל בדסמי ובמהלך העלילה כמובן שגריי רוצה את שתיקתה כאחרונת הזונ''ות הבדסמיות, פן חס וחלילה תגעל אותו משמו הטוב ההולך לפניו, ולא לפני שהוא כביכול מזכיר ומנסה לשוחח איתה ומנהל איתה משא או מתן על חוזה בדסמי על מנת להציג בפני הקורא את הרעיון של גבולות קשיחים ורכים ושלל אלמנטים בדסמים שונים, הוא פורץ את גבולתיו שלו הוא ונצמד ודבק לגבר הרוצה לנצל את חולשתה לאחר שהוריד מכבודה ומודה בפניה שהינו רוצה לשכב איתה ואז...בכלל לא עמד בפיתוי החולשה שלה והקורבני שלה ונושק לה דוגמא לשלוט למופת ולאדם לתפארת קריאת הסיטואציה הנבונה ביותר, אז לפני שהוא ממלא אותה בתפסים על תפסים של גבולות ובלה בלה שלא חשובים בסרט עלילה דיסני..סליחה אירוטי לחלוטין אלה רק מוצגים למיצג ראווה לתוך עולם הבדסמ...

והגענו לרגע הוא לוקח אותה לחדר המשחקים שלו, הרי אין כמו גירוי טוב בשביל לרמות את הנפש, ממתק כזה שיגרום לה ללכת אחריו בכל זאת, ושם מודיע לה על חוזה נוסף שליטה וכניעה כי חס וחלילה שלא תדע פן יתבע על הנושא הרי בדסמ הוא סגור מסוגר ואינו לכל אדם בשר ודם הוא רק לכוכבים וחלשלושות קטנות ממדים בחייהן ובעיסוקם, ומדגיש חס וחלילה לא יהיה פה קשר רומנטי, את חור לשימושי בשפה יפה יותר כמובן מציין זאת, זונה כאחרונת הזונות למימוש יצריי אה...ויצרייך, החוזה כמובן כולל סעיף של אף אוסר על אנה לגעת בכריסטיאן או ליצור עמו קשר, שום מפאת מעמדו ומפאת מעמדה השפל מהתחלה של העלילה.

ואז לאחר כל היחסי תלות מרות סלש שבירה מקצועית סלש שבירת גבולות סלש מיצוב מעמדות, קורה דבר הנפלא ביותר היא מודיעה לו שהיננה בתולה והוא בטוב ליבו הרב והרם מחליט כאיש אשכולות ובעל אמצעים כבירים וידע עשיר לקחת את בתוליה והם שוכבים...רגע מרגש עד דמעות סוחף ונבנה בצורה מושלמת ומושפרצת.

והופ אמו מגיעה קופצת לביקור ורואה רגע של אנושיות תרבותית או שלא כשהיא פוגשת את אנה גיבורת הספר או שלא, ומתפלאה איך בנה לא הומוסקסואל, מעולם לא ראתה אישה לידו כי אישה היא חפץ לשימוש לא גוף ובשר אך היא לא יודעת היא מחייכת לעצמה יש...או שלא.

ואז בלב כבר ושלם כריסטיאן מחליט שאם כבר לקח לזונה כדעתו את בתוליה אז הוא יספר לה ויקרב אותה אליו שלא תרגיש זונה, שאיבד את בתוליו בגיל 15, לחברתה של אמו כסוג של תיאור אינוס לא אינוס אונס לא אונס, תמים או בעצם גברי בעולם שבוניסטי, כמובן שכריסטיאן במהלך העלילה ממשיך להופיעה בחייה כסטוקר העוקב לטרף הפצוע, ולחדור לה למחשבה סלש תודעה. וכך זה מתגלגל
ואז היא פשוט מחליטה לחתום על הסכם הזנות ללא הרגש וללא רומנטיקה, בדסמ נטו דמות צלילית בעולמו.
כך העלילה מגיעה לרגע המיוחל, התאמה? אולי לא? במה זה תלוי ! 6 הצלפות בחגורה.

בדסמ לכל דבר...לא ממש לא.


כמובן כיאה לתרבות אמריקאקית הספר תפס תאוצה כי אין כמו קצת קינק במשפחה בשביל להרגיש שאתה אין ולא אוט, ואם חברה קראה אז גם השניה תקרא וכך מתגלגלת לה שמועה....ו וואהו.. הנאה מכאב זה משהו שלא חשבנו עליו לפני...
ועוד יש עולם שלם אז בואו נקפוץ למים ויש סרט וספר ומקסימום נקרא באתר כלשהו ונהפוך לבדסמים...
וואלה כן תהפכו בדסמ פתוח לכולם כולן גם למי שצורך זבל או למי שצורך משהו אחר
אבל..הדרך אולי תהיה שונה בהתחלה כי כמו תסמונת פריז אצל היפנים המסכנים שבאים לעיר האורות והנפלאות ומגלים.. שזה לא ממש לא פשוט לא מה שחלמו דמיינו.
כך תסמונת הבדסמ, אצל מי שקרא את הספר ואז ניגש לעולם וגילה מציאות אחרת לגמרי.
הספר מתאר בפשטות על פשטות קצת אזיקונים קצת מכות למי זה יזיק? למי שמחזיק? או למי שמקבל?
לכולם.

יש תוצר של מציאות ויש תוצר של פנטזיה, יש הבדל בין הכוח והבקרה שמונהלת בראש כדמיון לעומת מה שבאמת קורה בפועל.

ויש דנימיקה בין אישית של עוררות תבונה ודיוק, ולא תמיד הכל תואם לכן צריך אינטרקציה בשביל להתפתח, כי אנחנו קודם רואים ואז שומעים ואולי מריחים

ורק אז אולי ניגשים עם הידיים להתחיל להרגיש.

והראיה לתוך דמות לעומת הראיה לתוך האדם, הראיה לתוך דמות היא מוכתבת קלילה פשוטה קל לנהל קל להתנהל ולראות אדם כאובייקט מאשר בשר ודם

ואת החיים כדמיון ופנטזיה או משחק, לעומת המציאות, עד שמישהו מעיר אותנו בסטירה או קללה(ופסיכולוגים נוטים לקלל בשביל להעיר צומת לב)

ופתאום גילית שיש בך רצון להרגיש נחותה חסרת אונים בין ארבע קירות לבנים או אפילו בחיים האם זה אומר שלא צריך להתייחס אלייך כבת אדם ?

לא.

ואם אתה גילית שאתה סאדיסט רעב וצמא למגע נפש בין אם זה מבדידות לנדידות ועד אהבת אדם או הדם מולך עומד אדם לא משנה מה.

בס ד - לא הכי, אני מעט חולק. לטעמי האישי - כשקוראים לבדס"מ בשם הרחוב "סאדו-מאזו" זה הכי מעליב אותי.
לפני 4 שנים
KittiKat - פוסט מעולה אדוני אהובי!
מה שחמישים גוונים של אפור/שחור חמישים גוונים של וואט אבר עשה זה בעצם לגרום לאנשים לחשוב שאם את נשלטת את חייבת להיות בן אדם חלש. מעמדה נחותה שעבר חיים קשים ומיוסרים! ולמה? כי אם בחרת להיות נשלטת את בוודאות אדם חלש.
וזו טעות! נשלטת אמיתית היא בן אדם חזק, בן אדם עם אופי שלא מפחד לתת לבן אדם אחר את השליטה. כי היא יודעת שלא משנה מה הכל זה בחירה, והיא בחרה מתוך חוזק להיות חלשה!
ועוד דבר גרוע שהסרט החדיר לאנשים לראש, זה שבדסמ הוא בלי רגש. זאת אומרת שאין אהבה ואין מערכות יחסים בבדסמ, כי ככה זה מוצג.. כמשהו לא הגיוני בעליל. כמשהו שלא אפשרי להתקיים.
ואם תגיד לבן אדם שלא מכיר את עולם הבדסמ שאתה במערכת יחסים בדסמית, הוא מיד יגיד שזאת מערכת יחסים לא רצינית שלא תוביל לשום מקום, וזאת טעות.
כי האהבה היחידה בחיים שלי והמערכת היחסים היחידה שהייתה לי בחיים היא בדסמית. אז הטעות הם אצל אלו שחושבים שסרטים משקפים מציאות.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י