לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 26 בינואר 2020 בשעה 6:42

משחקי פיטמות אורגזמה אלוהית..
פיטמות מזדקרות מהר מאוד במגע וקור הן עשירות בכלי דם וחמושות בעצבים רגישים ויש קשר מדעי ועצבי בין החזה לווגינה, מזה אומר? יש קשר ישיר במוח בין גירוי לדגדגן לגירוי הפיטמות והחזה
ואפשר להגיע מגירוי הפטמות בלבד לאורגזמה, זה יכול משהו בלתי נפרד מהגירוי ועד פשוט להוציא אותך מדעתך, פיטמות זה איזור רגיש ומגרה כאחד הן לגברים והן לנשים כאחד. אפשר לנגוע בהן בעדינות ואז להפעיל לחץ מתון בהדרגה ועד סיבוב פיטמות בצורה עדינה, מללקק ולמצוץ אותן ועד להשתמש באביזרים איתן כמו אטבים.
אבל על מנת להתחיל לשחק משחקי פיטמות צריך להכין עצמך מנטאלית זה איזור מקפיץ מאוד ויכול להיות לא נוח בהתחלה, עדיף כן לדעת לפני את גופנו ואת ריגשותנו ולגעת בעצמנו לפני האקט, למרות שיש הבדל משמעותי בין מגע אחר למגע שלנו במוח והפירוש העצבי של זה.
החלק הכי מגרה לרוב נמצא דווקא בצד הפיטמה והמעטפת שלה, הפיטמה עצמה מגורת ממגע כללי וקור וחשוב לבדוק נוחות לפני להתחיל לגעת בכמה שיותר בקלות, ובהססנות בלמידה של תגובות, ומשם להמשיך.
כך או כך עדיף להתחיל בידיים בכל צורה על מנת להרגיש כמה שאפשר וכך לעבוד בצורה הכי נכונה עם הפטמות.
ניקוי ידיים הוא הכרחי מאוד לפני משחקי פיטמות ובדיקת חתכים או של האביזרים שמשתמשים בהם.
מה שכן וחשוב להבין צריך הסכמה אמון ונוחות מגע בשביל באמת להגיע לאורגזמה ממשחקי פיטמות לכן חשוב התקשורת לא רק המטא פיזית אלא הפיזית, אבל יש אפקט משמעותי לאווירה לתחושה ולחיבור לניתוק לאורגזמה ממשחקי פיטמות.
עינויי פיטמות יכול להיות במגוון צורות ולכל צורה של עינויי יש כללי ביטחות ואפקט שונה המלווה במלא גלים של אנדורפינים, וצריך מסע פסיכולוגי מעמיק תקשורתי הן כאפטר קאר והכנה לפני ותקשורת תוך כדי.
פיטמות הפוכות יותר בעייתיות למשחק ויש להיוועץ עם רופא בנושא כי הן יותר חשופות לזיהומים ואולי עדיפות לשימוש בכפפות סטריליות.
ניתן לקרוא מידע מעמיק ומחקרים באינטרנט על הנושא.

KittiKat - 😍😍😍
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י