שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 14 שנים. 21 באפריל 2010 בשעה 6:22

הרגע קראתי שסוף סוף חודשו הטיסות מאנגליה, אני מקווה שזה אומר שיוכלו לבצע את הטיפול הרדיואקטיבי כבר בראשון הקרוב. תחזיקו אצבעות 😄

הקטנה של אשתי מושפעת ובטוחה שכל שפעת שיש לה פירושה סרטן. כל יום מחדש אנחנו מבטיחות לה שזה לא המצב, אבל הלב נשבר כשילד צריך להתמודד עם פחדים כאלה.

**

היום אמורים לתת לי את התשובה ממקום העבודה שאני רוצה לעבוד בו. המתח עוד רגע מלבין לי את השיער שאהובתי צבעה לי רק אתמול. הסתפרתי, צבעתי, יש בגדים חדשים ומגוהצים בארון לפגישה הבאה עם המנכ"ל, נשאר רק שיתקשרו כבר.

**

כבר כמה זמן שאני כותבת את הספר אותו אביא יום אחד לילדים האהובים שלי. כל האהבה תהיה שם וכל האמת. האמת על האושר שהם הכניסו לחיי, האמת על אלפי השעות בהם הם העניקו משמעות אחרת לחיי - ואפילו כשהם רק ישנו בזרועותיי... האמת על הקנאה, הקטנוניות והאגו המפלצתיים, שגזלו אותם מחיי... האמת על הכאב והחלל שהם הותירו... האמת על החלומות בהם הם מככבים... האמת, שיום אחד אעניק להם כדי שיקראו ויחליטו אם הם נשארים רחוקים מחיי, או שבים אליהם כשהברירה כבר בידיהם. כל אהבתי נכתבת בספר הזה שמוקדש לילדיי הגזולים.

**

אמת קטנה על החיים: אנשים קטנים רוצים לחשוב שגם שאר האנשים קטנים כמותם.

Vestri - אני מצפה בכליון לראותכן הסופ"ש.... אבל אשמח אפילו יותר לשמוע שהטיפול מתקיים
}}}{{{
לפני 14 שנים
Simone DeBra​(מתחלפת){השליטה} - תודה חברה שלנו, גמנחנו :)
לפני 14 שנים
Simone DeBra​(מתחלפת){השליטה} - This is such a stressful time for us; waiting and waiting for answers. But through all the hard times you have once again shown how supportive you are. Thank you so much my love for being part of my life.
לפני 14 שנים
השולט אור​(שולט) - מתוקה שלי עזבי אותך כבר מלהודות לי... פשוט התפשטי ובואי למיטה :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י