סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 17 שנים. 3 במרץ 2007 בשעה 0:41

גיל ארבעים הוא תחנה חשובה בחיים.

בגיל שלושים מצפים ממך לדעת כבר מה את רוצה לעשות בחיים. בגיל ארבעים את כבר עושה ספירת מלאי שבודקת כבר לא רק לאן מועדות פנייך, אלא גם מה השגת במה שהיה עד היום.

אני מרוצה מלא מעט דברים שעשיתי ומאוכזבת מהמקומות בהם הכשלתי את עצמי. לא אפרט את הרשימה כאן, היא פחות חשובה לכם והיא אישית.

הסקת המסקנות היא החשובה. לדעת לפרוץ במקומות שחשובים לי. מקומות שהפריצה בהם נמנעה בגלל דפוסים ופחדים.

אהובתי לימדה אותי עיקרי סדנה שהיא עברה בעבר. היא אמרה לי שהתפיסה שם אומרת שצריך להקשיב להתנגדויות של אנשים כשהם מסרבים להתנסות בזה. שאותן ההתנגדויות שיינתנו, הן אלה שמעכבות בדרך כלל את האדם המסרב בחייו.

למדתי להקשיב להתנגדויות שלי. פעם הייתי כועסת אם היו אומרים לי שאני מתרצת את עצמי - יכולתי למצוא סיבות הגיוניות כל כך למקומות בהם נכשלתי. היום אני יודעת שההסברים שנתתי כל חיי לסיבות שמנעו את פריצתי כשרציתי לפרוץ, היו תירוצים לפחדים שלי מהצלחה. היום אני יודעת שאף אחד ושום דבר לא יכול להכשיל אותי כשאני רוצה להשיג משהו. רק אני יכולה להכשיל אותי וההצלחה כמו הכישלון נתונים בידיי.

האהובה שלי עברה איתי שעות של שיחות שבהתחלה התישו אותי. לא הבנתי איך היא לא רואה שהסיבות שנתתי לכישלונות שהיו לי בחיי היו הכי מוצדקות בעולם. אבל קשה להמשיך לתרץ מול מי שמאמינה בי וביכולותיי. כשהיא מציבה מולי מראה, המראה הזו מדוייקת, בהירה ולא מתפשרת על בינוניות. זה כוחה של אהבה אמיתית - היא רואה את היכולות ודוחפת את האהובה למיצוי מלא של הפוטנציאל.

בגיל ארבעים אני רוצה להצליח גם במקומות מהם פחדתי עד היום. יש מיליון סיבות בגללן לא הגשמתי חלק מהחלומות שלי - אבל אם אני באמת רוצה להגשים את אותם החלומות, הגיע הזמן להתגבר על הפחדים ההם.

די, אני כבר בת ארבעים. נגמר הזמן להתמזמזויות :)


**

וקצת על חגיגות הארבעים (אי אפשר להגיע לגיל הזה רק ממקום של חשבונות נפש, צריך גם לשמוח ברגע).

הערב התענגתי בארוחה משפחתית שנערכה לכבודי. ישבתי שם עם אמי ובן זוגה, ועם אחי ואשתו לעתיד, והכי נהנתי בעולם מהשיחה, מהפרגון, מתשומת הלב ומהאהבה שהרעיפו עליי.

זה תמיד נורא מצחיק - באופן קבוע כשחוגגים אצלנו יום הולדת, אמא שלי לוחשת על אוזן הנבחר/ת לגשת למלצרים ולדאוג למנה אחרונה של עוגה עם הזיקוקים. איך שהוא, למרות שזה קורה באופן קבוע - אף פעם מי שחוגג לא זוכר שזה עומד לקרות והוא תמיד מופתע.

אכלנו הערב בספגטים. האוכל היה מושלם וכשהגיע זמן הקינוח הופתעתי לגמרי מהעוגה שהוגשה לי. השיחה פשוט כל כך נעמה לי שלא זכרתי את החלק הזה.

אהובתי הודיעה לי שביום ראשון נבלה מעשר בבוקר ועד עשר בלילה. היא מסרבת לספק לי רמז ואפילו לא רמזון, לגבי הדברים שהיא מתכננת. היא רק אמרה שמתוכננות ארבע פעילויות מחוץ לבית ושמעבר לזה יהיה המון סקס. עם הודעה כזו ממש אין לי צורך לנסות לנחוש מה היא מתכננת. ברור לי מראש שיהיה נפלא.

פעם הייתי נלחצת מחוסר השליטה שלי בסיטואציה. היום, אחרי שנתיים של יחד, היא לימדה אותי את חדוות הקבלה ממי שאני אוהבת ושאוהבת ואותי. אני פשוט מאושרת מידיעת אהבתה אותי. נפלא להרגיש נאהבת כפי שהיא גורמת לי להרגיש. זו המתנה המופלאה ביותר שקיבלתי בחיי.

scarlettempress{L} - "זה כוחה של אהבה אמיתית - היא רואה את היכולות ודוחפת את האהובה למיצוי מלא של הפוטנציאל."

כמה נכון המשפט הזה, וכמה בר מזל כל מי שיכול להזדהות איתו :) אכן, את המתנה הגדולה מכולן כבר קיבלת, ואני רק מאחלת לך שתזכי לשמור אותה שנה אחר שנה.

רוב האנשים (ובמיוחד נשים) מפחדים מגיל 40... אני דווקא מחכה לו בקוצר רוח. זה גיל נפלא שבו יש כבר נסיון ויחד עם זאת החיים עוד לפנייך ואת יכולה להגשים את כל מה שעדיין לא הספקת. אני מקווה שתצליחי להגשים את כל הדברים ששמת מולך כמטרה ותהני תוך כדי :)

ושיהיה יום הולדת שמח (ואני סומכת על בליסנה שהוא יהיה)... מזל טוב :)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - חייכת אותי עם הפחד מגיל 40 - אני למשל עד לפני חודש הייתי בטוחה בבגיל ה אאבד את כל הסקס אפיל שלי ואהפוך ליצור חסר ברק ומיניות. למה? ככה! אין לי שום הסבר הגיוני לתחושה הזו. אבל היא עברה לי לשמחתי (אולי העלמותה קשורה לכמות האורגזמות שחווינו זוגתי ואני בשבוע האחרון).

וגם אני סומכת על האישה המדהימה שלי. את יודעת, היא לא צריכה לעשות באמת שום דבר גרנדיוזי. מספיק שהיא מביטה לי לעיניים, ואצל שתינו משתקפת אהבה ענקית כל כך שלפעמים גורמת ללב לחוש שעוד רגע הוא מתפוצץ מאושר. אני מתכוונת לשמור על מתנת האהבה שלנו מכל משמר. אין דבר חשוב מזה בחיי.
לפני 17 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - לא אחת בחיינו אנחנו נדרשים לדברים, והדברים הטובים באמת כרוכים בדרך כלל במחיר, אחרי ששלמת את המחיר לרוב לא תצטערי, אבל בזמן התשלום? או-הו .
על כן עלינו לדעת מה המחיר ולהחליט שאנחנו מוכנים או לא לשלם אותו.
ומרגע שהחלטנו עלינו להיות שלמים עם עצמנו.

אני לא מסכים שתמיד הכל הכל תלוי רק בנו וברצוננו, כמו בכל כלל אצבע יש מקומות בהם הדבר לא תופס ועדיין ככלל אצבע הוא נכון מאוד.

אי אפשר להצליח בהכל, לפעמים אפילו בריא להכשל פה ושם שכן הכשלון הזה הוא הדלק של ה drive להצליח

היה מישהו שאמר שיש לכישלון מיליון תירוצים ואף לא סיבה אחת.

ובכל אופן אני מניח שכבר ברור לך שאת סיפור הצלחה אדיר, ומכיוון שגם הצלחת וגם זכית בנערה אז בכלל את יכולה לחייך כל הדרך אל יום ההולדת

מזל טוב !!!!
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - היי איש יקר,
זה נכון שבריא להיכשל מדי פעם, אבל לא בריא להכשיל את עצמך. ברור שיש עוד משתנים בכל סיפור של הצלחה או כישלון: בסופו של דבר, לפחות בעולם העסקים, יש את מי שמוכר ויש את מי שקונה, וכל אחד מהם הוא עולם שלם של מחשבות ורגשות. אתה מוכר לבני אדם ולא תמיד מכירה עולה יפה לא בגללך אלא לפעמים גם בגלל הצד השני. יש אפילו אלמנט מסוים של מזל. אני לא מתכחשת.

אבל יש את כל אלה ויש את ההכשלה העצמית שאינה תלויה בשום גורם חיצוני. על החלק הזה בחיי אני מוותרת באופן סופי. לא מוכנה להיות עוד שפחה לפחדיי ולדפוסיי :)

ואתה צודק, מעל לכל זכיתי בנערה, והזכייה הזו עושה לי חיוכים לא רק ביום ההולדת שלי אלא בכל יום מאז שהנס הזה קרה :)

תודה איש יקר ונשיקות }{
לפני 17 שנים
סוכן משנה מבנה - שליש מהחיים, באמת לא הולך ברגל... אבל זו הפעם השביעית שאת חוגגת יומולדת ארבעים...לא בא לך לגוון קצת?




לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אתה מוכן להפסיק להסגיר את כל סודותיי? :))
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מזל טוב אישה מדהימה
שמותירה רושם עז על כל מי שצופה בחזיון שהוא את
יש שאוהבים, יש שלא
אני כן
חיבוק גדול
ים של מזל טוב
הרבה אהבה, ורק טוב
}{
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - תודה מקסימון,
ואני שמחה שאתה כן, כי גם אני - אותך :)))
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י