בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

דאדי דום menatl

ברוכים הבאים לברדק שקורה אצלי בראש....
אם מנטאלי,אז עד הסוף....אז לפעמים זה יהיה מטלטל,לפעמים יגרום לחשוב.

אבל,זה יגרום להתמודד עם עצמי
והכותרת....מגדירה אותי,יש בי את הדום. את הדאדי
אבל בשניהם....מנטאלי בפול גז
לפני 3 שנים. יום רביעי, 25 באוקטובר 2023 בשעה 23:07

באופן מאוד מוזר אני מוצא את עצמי קם בשעה הזו במשך שבועיים רצוף...

 

אי שקט שכנראה אני חווה בכל התקופה הזו.

 

זו לא המלחמה וההרגשה הכללית שכולם חווים שזה הגיוני,

משום מה ממלחמות כאלה לא פחדתי אף פעם

 

זה אי שקט,הנפש לא שקטה,השדים באו לבקר ולא נותנים מנוח ,לא לראש,לא ללב ולא לדבר הבסיסי שהוא שינה.

 

אני מדבר על שקט הזה הרבה כי זה הדבר שכרגע מבחינתי הוא הכי חשוב לי...

 

 

אני פשוט צריך שקט!!!

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י