ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

דאדי דום menatl

ברוכים הבאים לברדק שקורה אצלי בראש....
אם מנטאלי,אז עד הסוף....אז לפעמים זה יהיה מטלטל,לפעמים יגרום לחשוב.

אבל,זה יגרום להתמודד עם עצמי
והכותרת....מגדירה אותי,יש בי את הדום. את הדאדי
אבל בשניהם....מנטאלי בפול גז
לפני שנתיים. יום שבת, 3 בפברואר 2024 בשעה 6:43

ככל שאני מסתכל לאנשים בעיניים....

במיוחד כאלה שלא עמדו בהבטחות שלהם...

וכמו שרשמתי בפרופיל,המון אנשים מאחורי מלא מסכות...

אז אני מגיע למסקנה של the unfogiven

 

 

נגמר לי מלאי הסליחות.....

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י