ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

דאדי דום menatl

ברוכים הבאים לברדק שקורה אצלי בראש....
אם מנטאלי,אז עד הסוף....אז לפעמים זה יהיה מטלטל,לפעמים יגרום לחשוב.

אבל,זה יגרום להתמודד עם עצמי
והכותרת....מגדירה אותי,יש בי את הדום. את הדאדי
אבל בשניהם....מנטאלי בפול גז
לפני שנתיים. יום שני, 18 במרץ 2024 בשעה 22:57

למה בשעה כזו הדבר שאני צריך הוא סשן אגרסיבי,מלוכלך.חזק

 

צריך להוציא את זה החוצה,החיה שבי רוצה לפרוץ ,להשתחרר

 

הרבה זמן שלא הייתי וריסנתי אותה.אני צריך את זה

מלוכלך, חזק ,אגרסיב י,פסיכי

 

ואז להיטען לעוד תקופה או עד שאמצא את אותה גורה/ילדה .

 

אבל בתאכלס,מי תרצה סשן כזה...לא חושב שיש מתנדבות ....

 

נ.ב

המצב רוח שלי כמו המזג אוויר עכשיו,קרבי 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י