ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

דאדי דום menatl

ברוכים הבאים לברדק שקורה אצלי בראש....
אם מנטאלי,אז עד הסוף....אז לפעמים זה יהיה מטלטל,לפעמים יגרום לחשוב.

אבל,זה יגרום להתמודד עם עצמי
והכותרת....מגדירה אותי,יש בי את הדום. את הדאדי
אבל בשניהם....מנטאלי בפול גז
לפני ארבעה חודשים. יום שני, 16 בפברואר 2026 בשעה 22:27

הסדקים הקטנים נפתחים לאט לאט

 

המרחק גודל

 

זה מה שקורה שמתחילים להתרחק ממי שאתם

 

שמדכאים רצונות,תאוות,תשוקות,מחשבות

 

הופכים להיות אוטומטים,אפורים,חסרי הבעות

 

מלחמות אינסופיות כדי לא להגיע לאותו אוטומט

 

להחזיר את הצבע שכלכך מתגעגעים אליו

 

אז כרגע אין כמעט צבעים.

 

אבל אני יודע שאני אהיה צבעוני שוב.

 

תקופה אפורה כזו...

 

בוקר טוב 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י