שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגיגים, מחשבות וגם bdsm

יפה שתיקה?
לפני 15 שנים. 13 במאי 2008 בשעה 21:08

כשהייתי בן 4, לקח אותי סבי ז"ל, עסקן בהפועל ת"א דאז, לראות לראשונה משחק כדורגל. איני זוכר מאומה מאותו משחק, אלא התרוצצות על כר הדשא בפאתי המגרש והתחככות בשחקני דור הנפילים של הקבוצה.
המשחק הראשון אותו אני זוכר בבירור היה הדרבי הגדול של שנת 70 בו הובסנו 5:0 ע"י מכבי ת"א. מאותו משחק נקשרה נפשי בנפש המפסידה האומללה ומאז אני מלווה אותה בשמש ובגשם, בכשלונות ובהצלחות המועטות, בארץ ובחו"ל.
עשור שלם של סבל ומאבקי תחתית עברתי, עד לקוממיות האימפריה האדומה בשנות ה - 80 בהן הוכתרה כאלופה 3 פעמים.
שנה אחת של אושר צרוף העניקה לנו בשנת 2002, בקמפיין המופלא בו הגיעה עד לרבע גמר גביע אופ"א, שם נכנעה בתום מאבק עיקש למילאן האימתנית. לכל רחבי אירופה נסעתי אתה באותה שנה, שנה בה גם התגרשתי. לו נשאלתי מה מבחינתי האירוע המשמעותי עבור באותה שנה, איני משוכנע שהייתי מצביע על גירושי דווקא.
והנה, כשחשבתי שכבר עברנו את סבלות מאבקי התחתית, החזירה אותנו הקבוצה השנה למוראותיה של זו. שנה איומה בה רק לאחרונה נראה כי נחלצנו מאימת הירידה ובה כל קשר בין מה שהראתה הקבוצה למשחק האהוב עלי כל כך, היה אך מקרי.
למרות זאת, הצליחה הקבוצה בעור שיניה לעלות לגמר הגביע כנגד האלופה היוצאת והנכנסת, בית"ר ירושלים. לא שהאמנתי, ואף התערבתי עם אחד מאושיות הקהילה על ערב שתיה (ניצחת ק.) על הפסדה בתום 90 דקות, אבל הרשיתי לעצמי לקוות. אז קיוויתי...
הגביע עולה לצערי לירושלים.

לפחות יש לי אהבה....

לפני 16 שנים. 24 באפריל 2008 בשעה 18:18

מלכתי ואני טסים הלילה, מיד לאחר המסיבה, לברצלונה. הן לה והן לי זהו ביקור ראשון בעיר בה חי ופעל בעבר אנטוניו גאודי, ובהווה, ומבחינתי מעניין לא פחות, חיים, פועלים ובועטים מסי, רונאלדיניו (נו, טוב, קצת פחות בועט לאחרונה) ופויול.
ישבתי היום עם חבר שחזר זה לא מכבר מברצלונה, וזה הכין לי תוכנית עמוסה לחמישה ימים מלאים הכוללים השכמה בחמש בבוקר וצעידה של קילומטרים רבים כל יום. רשמתי הכל בנימוס דה נימוס, ומובן מאליו שעם חזרתי לביתי צימצמתי את הרשימה לשלשה אתרי חובה ואת כל הזמן הנותר נעביר בהתאם לרצונותינו בזמן אמת והכל ברוגע ובנחת.
ניסיון למצוא מקומות בילוי בעיר לחברי הקהילה, העלה מקום אחד הקרוי "פטיש קפה" אשר לצערנו פתוח פעם בשבועיים, בשבת, ודווקא לא בשבת בה נהיה בעיר. לתשומת לב החברים המתעתדים להגיע, פתוח בשבת הראשונה ובשבת השלישית של כל חודש. רצוי, בהזמנה טלפונית (ניסיון ליצור קשר במייל לא צלח), להיעזר בדובר ספרדית. אוצר המילים באנגלית של אנשי המועדון דל ביותר.
זוהי חופשתנו השלישית בחו"ל, של מלכתי ושלי, והראשונה מאז אורסתי. בכל אחת מהשתיים הקודמות חלו תהפוכות מתהפוכות שונות, אבל משתיהן חזרתי אוהב יותר, ככל שהדבר ניתן. לא הייתי יכול לבחור פרטנרית טובה ממנה לחופשות, לנסיעות, לחיים.

עוד אני יושב וכותב, אני שואל את עצמי, בהמשך לבלוג שפורסם אתמול ודן בשאלה "מדוע אנו כותבים", על מה ולמה אני משתף את הקוראים במידע הנ"ל. יצר הפרסום? חיפוש אחר חמש דקות של תהילה? מאמין (ואולי רוצה להאמין) שלא אני. אם כך? יישאר ככל הנראה בגדר הסתום והמופלא ממני. ואולם, באם מישהו מבין הקוראים יכול לתרום איזה טיפ הנוגע לחיי הלילה בברצלונה, אוכל להצדיק את הפוסט...

לפני 16 שנים. 20 באפריל 2008 בשעה 19:31

קראתי באחד הבלוגים כאן על הקושי שבקיום זוגיות bdsm-ית. אמנם לא פורטו הקשיים שחווה כותב הבלוג, אלא צוין לאקונית בלבד עצם קיומם, אולם הרגשתי צורך להתייחס מנקודת מבטי לזוגיות שכזו.

לשיטתי, קיימים בעולם ה - bdsm שלשה סוגים עיקריים של טיפוסים, עם ואריאציות לכאן ולכאן לכל אחד מהם. שלשת הסוגים הנם:

1. אנשים שמוצאים בעולם זה מוצר תחליפי (או משלים) לספת הפסיכולוג. סוג זה, בין שולטים ובין נשלטים, מונע ע"י מניעים פסיכולוגיים אשר בהיעדר כל ידע והכשרה יהיה זה יומרני מדי מצידי לנתחם. רק אומר כי זוגיות אמיתית קשה שתתקיים עם סוג זה, שכן הזוגיות לכשעצמה היא צורך כה רחב, מכיל וממלא, שקשה לה לדור בכפיפה אחת עם מילוי צרכים רגשיים נושאי מטען כה משמעותי.

2. הסוג השני כולל את אותם אנשים הרואים ב - bdsm משחק ותו לא. אלו אשר בשם גיוון חיי המין, הוספת "פלפל" באמצעות מעט קינקיות, בשם ה"מגניבות" לשיטתם, הגיעו לעולם ה-bdsm.
גם כאן, איני רואה איך מתקיימת זוגיות bdsm-ית אמיתית. זוגיות שכזו דורשת רמת אמון כה גבוהה, רמת ביטחון בבן/בת הזוג ורמת מחויבות לעולם ה-bdsm, אשר איני רואה כיצד מתקיימות כאשר מסתכלים על כל העניין כמשחק בלבד.

3. הסוג השלישי הוא הסוג אשר יכול ותתקיים בקרבו זוגיות bdsm-ית אמיתית. זוהי זוגיות המבוססת על אהבה יציבה, גדולה שאינה תלויה בדבר. מתוך אהבה שכזאת מגיע הרצון לשרת ולהעניק כל אשר ניתן לבן/בת הזוג. אין הכרח שצד הסאב בזוגיות שכזו יהיה סאב בנשמתו. ה"סאביות" שמורה לאדם אחד בלבד, אהוב לבו, ואין דבר משפיל מדי, כואב מדי, חריג מדי לעשות עבורו, שוב, תוך אמון וביטחון מלאים באהבתו כלפיך. הרצון לספק לבן/בת הזוג את כל הטוב שבעולם גובר על הכל. זוהי זוגיות מן המעלה הגבוהה ביותר אשר ייתכן והדרך אליה רצופה קשיים, אך כשנמצאים בה, אין לטעמי דבר מופלא יותר.

והלוואי ואהיה שם מלכתי.

לפני 16 שנים. 16 באפריל 2008 בשעה 18:54

בשבת השתתפתי במרוץ הרצליה לעשרה ק"מ ובגילי המופלג שיפרתי את תוצאתי הטובה ביותר בלמעלה משתי דקות, תוך שאני שובר לראשונה את מחסום חמישים הדקות.

אושר.

בתחילת השבוע הסתיימה עסקה גדולה עליה עמלתי למעלה מארבעה חודשים.

אושר.

היום הגיעו אלי ילדי, המתגוררים הרחק ממני, על מנת לשהות אצלי שבוע שלם.

אושר.

הערב, לאחר דרמה מורטת עצבים, כהרגלה בקודש, העפילה קבוצתי האהודה, הפועל תל אביב, לגמר הגביע. פיצוי על הסבל אותו אנו, אוהדיה, סובלים השנה.

אושר.

יש לי מלכה נפלאה. ארוסה אשר דלה השפה מלתאר את מעלותיה וקצרה היריעה מלספר עד כמה אני אוהב אותה.

אושר גדול.

החיים יפים.

לפני 16 שנים. 12 באפריל 2008 בשעה 19:43

מאז ומתמיד רחשתי חיבה עזה לשיריו של נתן אלתרמן. חשד קל מתגנב לליבי, כי לו אלתרמן חי היום, מקום של כבוד היה נמצא לו בקהילה ("אהבה היא נחושתיים אזיקים היא וכבלים", "פשטתי כותנתו. לדמעותיו חיכיתי כבלתי זרועותיו והוא חייך אילם", "לספרים רק את החטא והשופטת", "שמרי נפשך מן השורף, מן החותך" ועוד).
אחד החביבים עלי מבין שיריו של אלתרמן הוא זמר שלוש התשובות. בשיר זה מתבקשת נערה ע"י אהובה, לאחר מסכת התעללויות נפשיות, לשכוח אותו לעד.
גם אני נתבקשתי ע"י מלכתי, אהובתי, לאחר שנפרדנו, לשכוח אותה לעד.
את כל מצוותייך קיימתי ואקיים מלכתי. לשכוח אותך לא יכולתי, לא רציתי, לא שכחתי. לא שוכחים אהבת אמת.
מלכתי, באצילותה, נאותה לקבלני בחזרה אל בין זרועותיה. יודע אני כי דרך ארוכה עוד לפני עד שאהיה ראוי לכך, דרך שאת טיבה איני יודע, אבל דרך אשר בה משתוקק אני לצעוד.
אוהב אותך מלכתי. בכל מאודי.
שלך