סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחפשת עוגן

החוויות שלי. נסיון בשליטה מנטלית. תשובה לתגובה על הזאב הרע.
לפני 15 שנים. 26 במאי 2008 בשעה 15:14

החלטנו שהכינוי "מאסטר" לא מתאים והמשימה שלי היום היתה לסיים שני פרקים מהחומר ולבחור לו שם מתאים. בחרתי ב"קואוץ'". מתאים ליחסים שלנו. המצב יותר טוב. אולי יש משהו בשליטה המנטלית. 😄

ההורים חזרו עם ענבלי מבית החולים. היא מרגישה יותר טוב. הם יכולים לשמור על זיוי. דיברתי עם רוית והצעתי לה שאבוא אליה. ביחד נלמד יותר טוב ונוכל ללמוד גם בלילות. היא תדבר עם ההורים שלה. אחרי שהיא תשיג הסכמה מההורים שלה אני אבקש מההורים שלי.

היום קואוץ' הציע שנלך ביחד עם רוית ל"טעם העיר". הוא נהנה מהבילוי של אתמול ורוצה שנכיר עוד מסעדות.

סיפרתי לרוית שהוא אבא של דורי מהכיתה של זיוי וההורים שלי מכירים אותו. הם לא ממש מכירים אותו אבל הוא היה באסיפות ההורים והם ראו אותו. אני ורוית הולכים איתו היום בערב ל"טעם העיר". הוא אומר שהספקתי ללמוד שני פרקים ומגיע לי פרס. מחר אני ורוית מתחילות ללמוד ביחד לבגרויות.

קואוץ' קרא את הפרסום הקודם ואומר שיש שיפור בכתיבה אבל לא תארתי נכון את המאכלים במסעדה. קואוצ'י אומר שיהפוך אותי למתוחכמת ומבינה ביינות ובמאכלים.

היום כולנו הולכים לראות את "טעם העיר". אני רוית וקואוצ'י. השליטה המנטלית מוכיחה את עצמה. יש תוצאות ראשונות. למדתי שני פרקים ויש לי זמן לצאת עם קואוצ'י ורוית. רועי התרגז כששמע שהוא לא מוזמן אבל אולי מחר יהיה לי זמן לצאת איתו. נדבר עם קואוצ'י על תכנון הזמן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י