בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 18 שנים. יום שלישי, 29 ביולי 2008 בשעה 7:43

הלך הרדיו באוטו , והיא היא נטרפת על מהירות גבוהה בווליום שנוגע בשמיים ,

הייתי שם , היה , קניתי , הרכבתי ,

לא אוהבת , על תקנה לי בחיים מתנה , ריב וקריזה בטרוף ,

אחרי כמה ימים , אני לא מבינה איך יכולתי בלי רדיו , ממי , קוצ'יניו , אתה גדול , מלאך שלי

לך תבין נשים ,

ולי , לי נגמר לא מפתיע יותר ,

לך תבין גברים ,

כוסאמוו לך תנסה להבין את החיים

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י