אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני כחצי שנה. יום שלישי, 19 באוגוסט 2025 בשעה 0:49

היא מצליפה , חזק 

מאד מדויק , זה חשוב לה 

אל תזוז , והוא ממש לא זז , 

אחרי ההצלפה ה 20

היא אומרת, אמרתי לך

לא לכווץ את הישבן , 

הוא מקשיב שוב ,

מדהימה היכולת הזאת להקשיב ,

ואז לבצע . 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י