ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 17 שנים. יום שלישי, 22 בדצמבר 2009 בשעה 18:31

לא בא לי על חשבונות ביננו .
לא רוצה ליספור טובות , לחשב מי נשאר ומי עזב .
ככה אני , מתמיד כבר מאז .
לא טוב לי חשבון .

נותן כשרוצה , לוקח כשתיתני .
ובאמשלך תעזבי אותי מהכבד של לחשב מי , כמה , ואיפה .

הזכרון שלי דפוק , לא רושם קטנוניות , לא זוכר ימי הולדת ,
תאריכים חשובים , ובטח לא ימי נשואין / גירושין .

הזיכרון שלי דפוק נקודה , לא סלקטיבי , הוא דפוק מבחירה .
כן זוכר פרצופים , נשמות , רגשות , אהבות .
את יודעת הדברים החשובים .

ככה אני מבחירה , ובא לי , בא לי

לזיין לך את הצורה .




לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י