בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 16 שנים. יום רביעי, 26 במאי 2010 בשעה 9:26

אולי זה המזג אוויר , אולי היציאה הקרובה למרחב של השטח ! ( יש !)

אבל מצב רוח שמתאים לו כזה - ( תעשו חיים )




ויש גם את



יאה בלוזי בלוזי בלוזזזזזזזזזזזזזזזז
לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י