לפני 16 שנים. יום רביעי, 26 במאי 2010 בשעה 9:26
אולי זה המזג אוויר , אולי היציאה הקרובה למרחב של השטח ! ( יש !)
אבל מצב רוח שמתאים לו כזה - ( תעשו חיים )
ויש גם את
יאה בלוזי בלוזי בלוזזזזזזזזזזזזזזזז

