ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 16 שנים. יום שני, 25 באוקטובר 2010 בשעה 16:00

הכל חזק מאד ,
הגוף סומר מכל נגיעה ,
סובל עדין מכאב , ההצלפה .
אבל לה , בשביל , לה .
לא מכבד שום חוק שלי .
וכייף ,
ורוח על פני המיים .
משוגע על הראש שלה .
חופשיה , אמיתית .
עוצמתית , טעימה שזה גובל בהפקרות .
כי אם הייתי יכול הייתי כבר אוכל את כולה .
מת על התחת שלה , הבטן , והשד ,
הרגליים , ברכיים , ועל איך שהיא חייה ,
ורואה את הדברים .
אבל הכי אני אוהב איך שמתחלפות לה הפנים .
ושם יש סוד , וקסם

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י