בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 12 שנים. יום שני, 10 בנובמבר 2014 בשעה 14:06

לא רוצה לשקר , אבל אין רק אמת אחת .

כמו בהצלחה או כישלון בחיים זה לא תמיד מוחלט .

נגיד ... יש לא להצליח תמיד , ואז יש הצלחה חלקית , ואחר כך קצת יותר ואז יותר עד שמצליחים ממש . 

עכשיו אני צריך איך שהוא להעביר את זה למלאכית ולקוות שהיא תיהיה סלחנית איתי . 

 

אוהב אותך 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י