ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 12 שנים. יום ראשון, 23 בנובמבר 2014 בשעה 3:14

מלאכית ביקשה ממני משהוא - בזמנו חשבתי שהוא לא ממש אפשרי לי .

אחר כך היא דרשה , ציוותה , עדין היה קשה עבורי לבצע . 

מלאכית הענישה אותי , התבאסתי באמת , יותר בגלל איך שהיא הרגישה בסיטואציה . פחות בגלל העונש .

מלאכית הרימה ידיים והחליטה שזה מעייף מידי לנסות לישלוט עלי ( משהוא שאיך שהוא חוזר על עצמו בכל מערכת יחסים שהיתה לי , בכל מסגרת שהייתי אמור להיות בתוכה , פקינג עצוב - ברגעים האלה שמצליח לי לעשות את ההקשרים האלה ) .

כרגע אנחנו לא בתוך העינין הזה של שליטה , 

איך שהוא מה שהיא ביקשה הפך לאפשרי - קשה , אבל אפשרי . 

מתסכל 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י