בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 11 שנים. יום רביעי, 21 באוקטובר 2015 בשעה 14:09

סטואציה כזאת , אני שוכב מלאכית לצידי , באקשן סקסי שלא מאפשר לי לא לזוז .

אני חייב לראות , " אל תזוז " - זז , " אמרתי לך לא לזוז " , אני לא ממש שולט בזה כשאת ככה . - אז זז .

 

מלאכית קמה,מורידה מהקיר מחבט שטיחים ...מצליפה חזק מאד ... את התיסכול ... ובכלל .

 

חוזרת שוב , לאקשן ... בכל כוחי משתדל , זז בקטנה - לא יכול שלא 

 

סליחה , אבל הרגש שיצא ממך שם , ואת , ובכלל ... אני סוג של מכור 

 

אז שוב סליחה אבל בלתי אפשרי לי לא לזוז .


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י