צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RIS

מכתבים לקורדליה

קרדיוגרמה.

יום עוד יבוא
בין כה וכה
סוף לנדודי יביא עמו.
לפני 4 שנים. 13 בספטמבר 2019 בשעה 19:43

.

אחד הקואנים המפורסמים של הזן בודהיזם הוא הקואן של מחיאת הכף האחת. בזן בדסמיזם לעומת זאת, מוכר הקואן של מכת הכף האחת. הקואן הזה  שלפעמים מוכר גם בשם סטירת-הלחי-הממקמת עוסק בפצצה המצלצלת שמטלטלת לך את הפנים והנשמה.  זו הסטירה שמצניחה אותך על הברכיים עם ראש מורכן בגובה הביצים כשכולך רועשת בהפתעה, זעזוע, כעס ודמעות וגם הכרת תודה (שלפעמים מגיעה קצת באיחור) על כך ששוב שמו אותך נמוך במקום הכנוע שלך. בלי שטויות כמו להיות בגובה עינים הראש שלך נופל קדימה על אותו ציר שבעורף שלך שמופעל רק כשהוא מטיס אותך במכה אחת או אפילו במבט אחד למודוס של השפחה.

הכעס האינטואיטיבי הזה של מי שסופגת סטירת לחי משפילה בלי אזהרה מוקדמת הוא כלי שליטה רב עוצמה: זהו פרץ אנרגיה שבוקע במחאה אבל מבט אחד בפני הזאב הטורף שלו הופך את כיוון האנרגיה ומקבע אותך בתוך הצייתנות שיורדת עלייך כמו שכמיה כבדה ולוהטת שלופתת לך את הכתפיים.

את מוכנה עכשיו, כורעת, מפושקת, עם דגדגן פועם בהיסטריה והראש שלך בדיוק במקום כדי שידו תיסגר באכזריות על שערך והוא יוכל לאלץ אותך להפנות את פנייך למֶכָּה ולהרשות לך לעבוד את הזין.

 

 

 

 

 

מיה34​(אחרת) - ודמעות הבושה שעולות, גם להן מגיע מקום של כבוד.
לפני 4 שנים
RIS - גם הבושה, אמה הורתה של המבוכה, הינה מנוף שליטה חשוב. הקריעה של הקליפות והכיסויים קשה אך ככל שהעירום (החשיפה) בוטה יותר כך גם מעמיקה ההכנעה.
לפני 4 שנים
Rrocketqueen - החכמתי, תודה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י