שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

RIS

מכתבים לקורדליה

קרדיוגרמה.

יום עוד יבוא
בין כה וכה
סוף לנדודי יביא עמו.
לפני 4 שנים. 9 בינואר 2020 בשעה 22:05

.

דברי ימי הנגיעה נכתבים בזיעה ודם ושעווה. פס הקול של שדה האנרגיה מורכב מאנקות כאב ותאווה צליל סטירות ופכפוך של זיונים קשים. הכנעה היא עסק מסובך אבל היא תמיד היתה קיימת. מים זורמים רק אם יש שיפוע וכך גם ההיררכיה והדיאלקטיקה של האדון והעבד.

***********

צופי שמי הלילה מרחיקים את עצמם מה'רעש' האופטי של העיר ונודדים אל המדבר כדי להיטיב להתבונן בכוכבים. הם עם המשקפות והמצלמות שלהם הרחק ממקומות יישוב עם תועפות התאורה והקרינה שלהם. רחוק מהעיר המסנוורת המקשה כל כך את ראוּת השמיים הם מתמקמים עם בוא החושך וצופים בזריחת מיליארדי הכוכבים.

***********

אני רוצָה להיות לךָ, אמרת אי אז בחיים אחרים. אני רוצה להיות לך לחלוטין. שתעשה ממני חור. שתקח בלי רחמים. היה חשוב לָךְ להדגיש כמה את רוצה להילקח בצורה הגסה ביותר. הבוטה ביותר. בלי התחשבות. וכמה ריגשה אותך עצם הפניה אלי. עצם הבקשה.

את אישה חזקה וגאה. מה בשם שמיים מביא אותך לבוא אל גבר זר ולהתחנן שישפיל אותך וישפיט אותך עד עפר? למה רק עצם המחשבה איך הוא רודה בך ומצווה ומתעמר מפשקת אותך ומרטיבה אותך ומקשה עלייך לנשום?

למה חשוב לך שאהיה נוהג בך כמו כובש אכזר בשבויה שהוא משתמש בה כדי ככלי קיבול? למה את מתחננת: תהיה קשה אתי. תרמוס. תבעל. תעשה בי מה שאתה רוצה. בלי להתחשב.

אולי התשובה היא שרק בעילה קשה ואכזרית שמנכה החוצה (אבל לא מייתרת) רגש ורכות ועדינות יכולה לאפשר את חוויית הלקיחה הטהורה. המזוקקת. זיון של כוח שמייצר עוצמות שמזִינות את הנבעלת  לא פחות מאשר את הבועל.

אולי רק כאשר מוציאים מהמשוואה את הרכיבים מסיחי הדעת של המבטים הרכים והלטיפות הענוגות והפוצי מוצי למיניהם ומשאירים רק הדבר הגס והקמאי עצמו של כל אופני החדירה הקשה שמתחילה בחורים וממשיכה אל תוך הנשימה והנשמה, רק אז את יכולה להפוך את עצמך למעבדה אנושית ולכלבת נסיונות ולחקור את הדרך שבה היד הקשה מאשרת את הנשיות שלך ומפוצצת את הליבידו שלך ומסבה לך אושר.

כדי להיטיב לראות את התהוות הריקמה של העוצמה צריך להתרחק מהרעשים של הקונבנציות (הניאו-רומנטיות) של העיניים הרכות והלטיפות העדינות שמפריעות לזקק את מעשה הלקיחה ולראות את הדבר האמיתי. הנקי. ייתכן שלרכות ולעדינות יימצאו מקום וזמן. אבל אורן מאפיל על התמונה הצלולה של הבעילה הקשה ומקשה לחוות ולחקור אותה.

כדי להיטיב לראות את השמיים המשובצים ביהלומים צריך להעמיק אל תוך האפלה.

 

.

melody - מקסים איך שהשורה האחרונה מסכמת את הפרולוג.
אגב, דווקא בבעילה קשה יש הרבה מאוד רגש, רגש מפוצץ ומתפרץ ותאווה אולי אף יותר מאשר בפוצי מוצי, כהגדרתך. (אבל כן, אין רכות ואין עדינות כי הרגש מפצה).
מסקרן אותי מדוע בחרת לכתוב שהפנייה להירמס נעשית אל גבר זר. ככל הידוע לי, נדיר שזה המצב.
לפני 4 שנים
RIS - נקודה חשובה. וחשוב להבין את מהות ה'זרות' הזאת.
ביחסים 'רגילים', סדר הדברים הוא שקודם מכירים את האדם ואחר כך – אם הדברים מתגלגלים למקום הזה – מכירים גם את הגוף. ביחסי שליטה הסדר הוא לעיתים קרובות דווקא הפוך. בגלל המרכזיות של הקטע הפיזי בקשרים בדסמיים מתחילים רוב הקשרים דרך בדיקה של היתכנות מימוש השליטה ורק אם היא אכן מתממשת מתחיל להיבנות גם הקשר הרגשי. בין כך ובין כך התוצאה היא שברוב הפעמים תהליכי ההתמסרות והכניעה נפתחים מול מישהו שהינו/הינה בעצם אדם זר.
לפני 4 שנים
melody - זה כל כך אינדיבידואלי שקשה לי להסכים איתך :) אצלי, קודם הרגשי, אח"כ השליטה או אם תרצה - המנטלי וכמעט במקביל הפיזי, אם כי קצת אחרי. וכיוון שהחלק הרגשי הכי משמעותי עבורי, האדם כבר אינו בגדר זר לחלוטין, בדיוק כמו ביחסים וניליים. כל היכרות מתחילה עם זר מוחלט אלא שאני לא מתחברת לסדר הדברים כפי שהצגת.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י