בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשלוט בך עד כלות

לפני 4 שנים. 10 באפריל 2020 בשעה 16:16

הנשלט שלי הגיע אליי (למרות הסגר) עם כמה מסיכות. ״מיום ראשון הקרוב זאת חובה״ הכריז במעין גאווה. 

לקחתי את אחת המסיכות שהביא, ותחבתי את הצד הפנימי שלה לתוך התחת שלי בתנועות ניגוב ממושכות. 

הוצאתי את המסיכה מהתחת שלי, ואמרתי לנשלט שלי בחיוך ״קח, עכשיו היא מוכנה״. ככה יהיה לו את ריח התחת שלי בתוך האף שלו, צמוד צמוד. 

היה לו קשה להסתיר את תחושת האושר והסיפוק. ככה אני אוהבת אותו. 

לפני 4 שנים. 31 במרץ 2020 בשעה 15:57

להלן הכללים המנחים בדבר משפט צדק בעולם של ממלכת הנשים: 

  1. לאישה בלבד הזכות להגיש תביעה כנגד אישה אחרת או כנגד גבר.
  2. ככל שהתביעה שהוגשה היא כנגד גבר בלבד, יתקיים הדיון במעמד האישה בלבד, ולאחר מכן תעבור השופטת להכריע בדבר אמיתות הראיות שלפניה, וככל שקיים ספק בדבר הראיות - תזכה האישה בתביעתה.
  3. ככל שהתביעה שהוגשה נעדרת ראיות, לא תוכרע התביעה לטובת האישה בטרם יישמע הגבר. 
  4. הגבר יישמע בסד זמנים שלא יעלה על חמש דקות בלבד, כאשר האישה תוכל להתפרץ לדבריו ללא כל הפרעה, והתפרצויותיה ייחשבו בספירת חמש הדקות. כך למשל, גבר אשר מציג את גרסתו, והאישה מתפרצת לדבריו, תורה השופטת על הפסקת דיבורו של הגבר, ותיתן לאישה לסיים את דבריה, ככל שדבריה יעלו על חמש דקות, יסתיים הזמן שהוקצב לגבר לטעון.
  5. ככל שלאחר הצגת גרסת הגבר, לא השתכנעה השופטת כי הגבר הפריך את טענות האישה, תפסוק מיד לטובתה של האישה.
  6. מכל מקום, גבר אינו רשאי להגיש ראיות כלל לבית המשפט, ובסמכות האישה לדרוש ראיות מן הגבר לצורך השמדתן.
  7. מכל מקום, דיונים שבין אישה לגבר יוכרעו תוך יום אחד. 
  8. ככל שהחלטה שתינתן תהא לטובת האישה, לא תקום לגבר זכות ערעור כלשהי, ואף לא זכות לבקש רשות ערעור.
  9. ככל שההחלטה שתינתן תהא לטובת הגבר, יועבר הדיון להרכב של שלוש, במסגרתו תשמיע האישה את טענותיה והגבר לא יישמע. במסגרת הדיון, תוכרע התביעה אך ורק על בסיס דבריה של האישה, וללא כל צורך בהצגת ראיות. 
  10. ככל שגם הרכב השלוש יפסוק לטובת הגבר, או אז יועבר הדיון להרכב של חמש, כאשר תקום חזקה לטובתה של האישה בדבר נכונות תביעתה והגבר יידרש להביע את עמדתו בזמן קצוב של חמש דקות. סדר הדברים יהיה כדלקמן: האישה תפתח ותציג את דבריה בפני בית המשפט בטיעון שלא יעלה על שלוש שעות, בזמן טיעון האישה ישהה הגבר מחוץ לאולם בית המשפט. הגבר, ייכנס לאחר טענות האישה ויידרש להפריך את טענותיה במשך חמש דקות (כולל כלל ההתפרצות לדבריו). ככל שלא תצלח דרכו, יינתן פסק דין לטובתה של האישה.
  11. תביעה של אישה כנגד אישה תידון במסגרת סדרי הדין הנוהגים ולפי כללי יושר, הגינות וצדק.

תביעה של אישה כנגד אישה וכנגד גבר יחדיו, תידון לפי הכללים לעיל ובהתאמה הנדרשת כלפי כל אחד מהנתבעים.

לפני 4 שנים. 4 בפברואר 2020 בשעה 19:42

מה דעתכם על גבר שהתנשק יותר נשיקות צרפתיות עם חורי תחת נשיים, מאשר שפתיים נשיות?

לפני 4 שנים. 21 ביוני 2019 בשעה 8:59

הפין האנושי עבה יותר מזה של כל פרימטים אחרים, הן במונחים מוחלטים והן ביחס לשאר הגוף. מחקר מוקדם, הגיע למסקנה כי הפין האנושי הוא גם ארוך יותר. למעשה, הפין של שימפנזה מצוי אינו קצר יותר מאשר בבני אדם - גודלו הממוצע הוא 14.4 ס"מ; בכמה פרימטים אחרים קיים יחס ישר בין גודל הפין למשקל גופם.

טרם נקבעו הסיבות האבולוציוניות לעובי הפין האנושי ביחס לזה של פרימטים אחרים. הסבר אחד הוא שנשים בוחרות את בני הזוג שלהן שיהיו עם פין גדול מספיק כדי להתאים לגודל הנרתיק שלהם, כדי לספק גירוי מיני ולהבטיח שפיכה.

במחקר משנת 2010 שערכו חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד, נבחנו מעל ל- 5,000 זוגות. כאשר מטרת המחקר הייתה לבחון האם יש קשר בין מספר הילדים לבין אורך ועובי הפין. התשובה שעלתה באופן ברור היא שככל שלבן הזוג היה זין גדול ועבה יותר, כך נשים ילדו בממוצע יותר ילדים.

זהו נתון מדהים מבחינה זו שלא ברור האם זה נובע מילודה מתוכננת, או מסיפוק מיני בלבד (תאונה).

מה שברור הוא שאם את רוצה יותר ילדים, בחרי בבן זוג עם זין מרשים.

לפני 5 שנים. 22 במרץ 2019 בשעה 14:52

מחקר שנערך עבור האתר "פורקטיפ" קבע מהם שלושת הדברים החשובים ביותר לנשים שמחפשות בן זוג חדש לקשר אינטימי. מוכנים?

ובכן, אנחנו לא יודעים איך לבשר לכם את זה, אבל לפחות לפי הסקר שלהם, שהקיף 5,000 נשאלים, הדבר שהכי חשוב לנשים הוא גודל איבר המין, כך שהמשפט הנושן על כך שהגודל לא קובע לא ממש נכון במקרה הזה. במקום השני - מבנה גוף אתלטי ובשלישי גובהו של בן זוג הפוטנציאלי.

המחקר הראשון שהתפרסם בכתב העת Pnas (איך לא?), בדק בצורה ישירה יותר את הנושא.

מטרת המחקר הייתה לבדוק איך נתפסים איברי מין בגדלים שונים על ידי נשים ואיך הם משפיעים על האטרקטיביות של הגבר ביחד עם גובה ומבנה גוף גברי. החוקרים הציגו בפני 105 נשים הטרוסקסואליות מאוסטרליה, בגיל ממוצע 26, דמויות ממוחשבות של גברים בגבהים שונים, מבנה גוף אתלטי משתנה (כפי שנמדד ביחס בין הכתפיים למותניים) ופין בגדלים משתנים (הפין היה רפה, לא בזמן זיקפה). הם יצרו את כל הקומבינציות האפשריות ושאלו את הנשים כמה אטרקטיביים היו הגברים בכל אחת מהן. מכיוון שכל תכונה כללה שבע אפשרויות, סך כל הקומבינציות היה 343. זה נעשה בין השאר כדי לנטרל את הקורלציות בין כל המשתנים.

התוצאות הראו שכל אחת מהתכונות (גודל פין, גובה ואתלטיות) היו אטרקטיביים יותר ככל שהיו גדולים יותר. העלייה הזו הייתה משמעותית יותר בערכים הנמוכים וככל שהתכונה הנבדקת גדלה השיפור באטרקטיביות נעשה זניח יותר.

התברר שההשפעה של פין גדול על האטרקטיביות של הגבר גדולה יותר ככל שהגבר גבוה יותר. מכיוון שגובה של גבר מהווה גורם משיכה גדול לנשים (ומסיבות אבולוציוניות מובהקות), ומוביל להצלחה רבייתית גדולה יותר, אז גודל הפין התפתח כאינדיקטור מיני משני שמוצמד לגובה הגבר. עוד התברר מהמחקר שגודל פין היה בעל השפעה על האטרקטיביות של הגבר כמעט כמו גובה, ממצא די מפתיע בהתחשב בזה שגובה הוא גורם משמעותי בבחירת בן זוג.

 

לפני 5 שנים. 23 בפברואר 2019 בשעה 16:05

האורגזמה בנישואי קוקהולד מתחלקת לאורגזמה ראשית ואורגזמה משנית.

אסביר.

אזור ארוגני זהו אזור בגוף שההנאה הגופנית המינית ממוקדת בו. כלומר, אזורי גוף שהם רגישים במיוחד לגירוי ארוטי. אצל רוב האנשים האזורים הארוגניים העיקריים הם הדגדגן, הנרתיק, הפין, הפה, החזה, הפטמות והישבן. האישה והמאהב חווים את הנאתם המינית דרך האזורים הארוגניים הקלאסיים, כלומר דרך איברי מינם ופי הטבעת. הקוקהולד חווה את ההנאה המינית דרך חוש הריח באף וחוש הטעם בלשון. הסיבה נעוצה בזכות ההנאה של כל אחד מן הצדדים. זכות ההנאה פירושה הזכות להינות מיחסי מין מלאים שסופם אורגזמה. האורגזמה של האישה היא אורגזמה ראשית ויוצרת, בעוד האורגזמה של הבעל היא אורגזמה משנית ונספגת.

האורגזמה של האישה היא האורגזמה הראשית, דרכה, יכול לשאוב הבעל את הנאתו המינית. כלומר, כאשר חווה האישה אורגזמה, על הבעל להתרכז ולהתחבר אל האורגזמה של אשתו באמצעות ״נקודת חיבור״ שקיימת בפי הטבעת של האישה. הלשון של הבעל, ״שואבת״ אורגזמה מהאישה ומעבירה אותה אל הבעל. כך, ככל שהאורגזמה של האישה תהיה חזקה יותר, כך האורגזמה המשנית הנשאבת של הבעל תתחזק גם כן. משום, שלבעל אין את האפשרות לגמור דרך האיזור הארוגני הקלאסי, על שום שאיברו כלוא בתוך חגורת צניעות, האיזור הארוגני שמתפתח הוא האף. ריח התחת של האישה בזמן אורגזמה, גורם לבעל לחוש ״אורגזמתי״ יותר, ולהתחבר לאורגזמה הראשית של אשתו.

לאישה מספר נקודות חיבור, באמצעותה היא מאצילה מהאורגזמה הראשית שלה אל הבעל כדי שיחווה גם הוא אורגזמה משנית שנתמכת באורגזמה שלה.

ישנן נקודות חיבור שונות, כאשר נקודת החיבור החזקה ביותר מצויה בפי הטבעת של האישה עת היא חווה אורגזמה. נקודות חיבור נוספות מצויות בבית השחי,  בכף הרגל באיבר המין, בפטמות ובפה.

חשוב להבין שהאורגזמה המשנית היא דבר שצריך ללמוד אותו ולעבוד עליו והיא איננה מובנת מאליה כמו האורגזמה הראשית. העצימות שלה נמוכה בהרבה, ומדובר במעין תחושת צמרמורת נעימה בגוף. אך הדבר דורש תרגול כדי להגיע לרמת יכולת העברת האורגזמה הראשית. המטרה היא שהאישה תחווה אורגזמה עוצמתית וחזקה בדרך הקלאסית שבה חווים אורגזמה, והגבר יחווה אורגזמה חלשה ועדינה שלא בדרך הקלאסית אלא באמצעות תרגול מדיטיציה של התחברות אל האורגזמה של האישה.

מדוע שהבעל לא יחווה אורגזמה ראשית?

אם כך ניתן לשאול מדוע לא לתת לבעל לחוות אורגזמה ראשית בעצמו? התשובה לכך פשוטה, משום שכך הוא לא יוכל להתחבר לאשתו. לפיכך, יש לנטרל לחלוטין את הבעל מיכולת להגיע לאורגזמה ראשית וזאת באמצעות חגורת צניעות. יתרה מכך, בעל קוקהולד אינו יחווה את האורגזמה הטובה ביותר באמצעות אורגזמה ראשית, אלא דווקא באמצעות האורגזמה המשנית.

חיזוקה של האורגזמה המשנית יכול להיעשות אך ורק באמצעות חיזוקה של האורגזמה הראשית. לפיכך הבעל מחובר לאשתו ולצרכיה כל העת.

 

לפני 5 שנים. 20 באוקטובר 2018 בשעה 10:21

צפו בכתבה הבאה, מחרמן עד אין סוף:

 

 

 

לפני 5 שנים. 18 באוגוסט 2018 בשעה 0:21

בסרטון הבא שעלה ל- youtube, שואלים נשים מגיל 18 ועד גיל 50 האם לדעתן הגודל קובע? (של איבר המין כמובן).

מה שמעניין לראות זה את הנתונים הבאים:

בין הגילאים 18 ועד 29, 66% מהנשים קובעות שהגודל לא קובע!

אבל, בין הגילאים 30 ועד 38, 72% מהנשים קובעות שהגודל כן קובע!

איך אפשר להסביר את הפער המשוגע הזה?

בצורה די פשוטה. עד גיל 30 רוב הנשים לא נהנות באמת מסקס, הן עסוקות במחשבות על דימוי הגוף שלהן, על רצון לרצות את הפרטנר ועוד. הן מגיעיות לשיא המיני שלהן באמת רק באיזור גיל 30, ולכן הן מבינות בגיל הזה שיש חשיבות עצומה לגודל של איבר המין כנגזרת ישירה להנאתן. 

רמת ההורמון הגברי – טסטוסטרון – עולה על גדותיה בשנות העשרים של הגבר ולעומת זאת הורמון האסטרוגן הנשי עולה על גדותיו בערך באמצע שנות ה-20 לחיי הגברת. גברים בשנות העשרים שלהם מפוצצים בהורמונים וזה השיא המיני שלהם. לעומת זאת, עד שנשים לומדות להשתחרר לחלוטין וליהנות מחיי המין שלהן כמו שצריך, הן לרוב מגיעות לשנות ה-30 לחייהן.

אחת מהנשים אומרת בסרטון כי כשהייתה צעירה חשבה שאין חשיבות לגודל, אבל כשהיא התבגרה היא הבינה כמה הגודל חשוב להנאה המינית שלה. 

זה בעיני נתון נפלא שמציג את האמת לאמיתה, הגודל בהחלט קריטי להנאה המינית של האישה בכל הנוגע לגמירה הווגינאלית שלה.

לא אסיים בלי לינק לאחת מהתמונות האהובות עליי:

https://www.bdsmtube.co.il/mobile/photo/6554

 

לפני 5 שנים. 10 ביולי 2018 בשעה 22:36

מהי ״החשיפה הגדולה״?

מדובר במצב בו ישנה בחורה, לרוב צעירה, שיוצאת עם הבחור הראשון שלה. הבחור הוא מהזן המתחשב, אבל עם איבר קטן. 

הבחורה, שזה עתה החלה לצאת עם גברים ולשכב איתם (רחמנא ליצלן) לא יודעת להבחין בין גדול לקטן בכל נושא איברי המין. היא מבלה עם הבחור שלה, היא אוהבת אותו והיא אפילו חושבת שיש לו את הזין הכי נפלא בעולם.

עד ש...

באיזשהו שלב היא מגלה שהזין של האקס שלה, הוא לא כזה גדול, אפילו קטן מאוד. ואז היא נחשפת ובגדול.

היא נחשפת לעולם שכולו טוב, העולם של איברי המין הגדולים והיפים.

מרגע זה היא לא תוכל לחזור אחורה.

היא תביט בתמונות של האקס שלה בגיחוך, ״פיסטוק חלבי״ היא תחשוב לעצמה.

היא חוותה את החשיפה הגדולה. החשיפה שכל אישה חייבת לעצמה.

ואז אחר כך ייצא לה במקרה לשכב עם קטן איבר, והיא בתמימותה תגיד לו ״נו, אתה מתכוון להכניס אותו?״ והוא יגיד במבוכה ״אני בפנים״.

כשיוצא לי לשכב עם קטני איבר, אני מודה, שאני לוקחת אותם לתנוחות שמיועדות רק לגדולים שבגדולים. אז אני מגניבה צחקוק כל פעם שהאיבר הקטן נאבק בתנוחה ויוצא ממני. זה כל כך משעשע ואכזרי.

 

 

לפני 6 שנים. 11 באפריל 2018 בשעה 22:05

יש לי ויכוח עם הנשלט הנוכחי בנוגע לאיבר המוצג מטה (הוא בזקפה).

אשמח לשמוע מכם בתגובות האם לדעתכם/ן האיבר המוצג הוא קטן/בינוני/גדול והאם הוא דק/עבה?

בין העונים יוגרל יחס 😄 ואולי יותר מזה...

 

image