סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשלוט בך עד כלות

לפני 5 שנים. 22 במרץ 2019 בשעה 14:52

מחקר שנערך עבור האתר "פורקטיפ" קבע מהם שלושת הדברים החשובים ביותר לנשים שמחפשות בן זוג חדש לקשר אינטימי. מוכנים?

ובכן, אנחנו לא יודעים איך לבשר לכם את זה, אבל לפחות לפי הסקר שלהם, שהקיף 5,000 נשאלים, הדבר שהכי חשוב לנשים הוא גודל איבר המין, כך שהמשפט הנושן על כך שהגודל לא קובע לא ממש נכון במקרה הזה. במקום השני - מבנה גוף אתלטי ובשלישי גובהו של בן זוג הפוטנציאלי.

המחקר הראשון שהתפרסם בכתב העת Pnas (איך לא?), בדק בצורה ישירה יותר את הנושא.

מטרת המחקר הייתה לבדוק איך נתפסים איברי מין בגדלים שונים על ידי נשים ואיך הם משפיעים על האטרקטיביות של הגבר ביחד עם גובה ומבנה גוף גברי. החוקרים הציגו בפני 105 נשים הטרוסקסואליות מאוסטרליה, בגיל ממוצע 26, דמויות ממוחשבות של גברים בגבהים שונים, מבנה גוף אתלטי משתנה (כפי שנמדד ביחס בין הכתפיים למותניים) ופין בגדלים משתנים (הפין היה רפה, לא בזמן זיקפה). הם יצרו את כל הקומבינציות האפשריות ושאלו את הנשים כמה אטרקטיביים היו הגברים בכל אחת מהן. מכיוון שכל תכונה כללה שבע אפשרויות, סך כל הקומבינציות היה 343. זה נעשה בין השאר כדי לנטרל את הקורלציות בין כל המשתנים.

התוצאות הראו שכל אחת מהתכונות (גודל פין, גובה ואתלטיות) היו אטרקטיביים יותר ככל שהיו גדולים יותר. העלייה הזו הייתה משמעותית יותר בערכים הנמוכים וככל שהתכונה הנבדקת גדלה השיפור באטרקטיביות נעשה זניח יותר.

התברר שההשפעה של פין גדול על האטרקטיביות של הגבר גדולה יותר ככל שהגבר גבוה יותר. מכיוון שגובה של גבר מהווה גורם משיכה גדול לנשים (ומסיבות אבולוציוניות מובהקות), ומוביל להצלחה רבייתית גדולה יותר, אז גודל הפין התפתח כאינדיקטור מיני משני שמוצמד לגובה הגבר. עוד התברר מהמחקר שגודל פין היה בעל השפעה על האטרקטיביות של הגבר כמעט כמו גובה, ממצא די מפתיע בהתחשב בזה שגובה הוא גורם משמעותי בבחירת בן זוג.

 

גידיאפ​(נשלט) - אני גבוה...אבל..
לפני 5 שנים
longway - קשה להסתדר עם 20 ס"מ לכולן זה כואב, אז אל תספרו לי סיפורים...
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - בדיקת גודל פין כשהוא רפוי לא אומרת כלום, מכיוון שמידת ההתכווצות של הפין בזמן רפיון שונה בין גזעים שונים.
#רקאומר
לפני 5 שנים
Goalie - לא מדויק. מקטן עד ממוצע (7.5 ס׳׳מ במצב רפוי) הייתה השפעה גדולה לגודל. ממוצע ומעלה הייתה השפעה זניחה.
לפני 5 שנים
מפית​(אחר) - באמת אין קשר למצב רפוי ... ההבדלים הם גדולים בין רפיון לזקפה.
לפני 5 שנים
מפית​(אחר) - באמת אין קשר למצב רפוי ... ההבדלים הם גדולים בין רפיון לזקפה.
לפני 5 שנים
דאדי מאמן לעונג​(שולט) - 20 ס"מ זה גדול?
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י