בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום חמישי, 19 בפברואר 2009 בשעה 15:47

לא יודעת למה, יש ימים כאלה שעושים רע ואיכסה מהבפנוכו...
קמתי מאוחר, אכלתי, ראיתי טלוויזיה קיבלתי 2 צבים הכי חמודים בעולם (אחד גדול אחד קטן)
אבל לא יודעת... איכסה היום...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י