לפני 17 שנים. יום חמישי, 19 בפברואר 2009 בשעה 15:47
לא יודעת למה, יש ימים כאלה שעושים רע ואיכסה מהבפנוכו...
קמתי מאוחר, אכלתי, ראיתי טלוויזיה קיבלתי 2 צבים הכי חמודים בעולם (אחד גדול אחד קטן)
אבל לא יודעת... איכסה היום...

