תמיכה
ארכיון
- 11 באוק׳ 2011, 14:42 • בין הכתפיים
- 1 באוק׳ 2011, 19:59 • רבע לשמונה
- 23 בספט׳ 2011, 6:04 • בנאדם נחמד
- 21 בספט׳ 2011, 14:58 • חופשה
- 8 ביולי 2011, 9:13 • שינה
- 24 ביוני 2011, 9:24 • רושם...
- 21 ביוני 2011, 12:26 • למה?
- 19 ביוני 2011, 9:55 • כי בכ"ז זה שבוע הספר
- 18 ביוני 2011, 16:51 • ימי הולדת
- 13 ביוני 2011, 17:12 • דיסציפלינה
- 10 ביוני 2011, 17:54 • התפתחות מעגלית
- 10 ביוני 2011, 16:38 • פולניה גאה
- 2 ביוני 2011, 20:08 • האיידס והשפעת
- 2 ביוני 2011, 15:55 • כיף לי (או בתוצאה הסופית: פצצת אמבטיה)
- 20 במאי 2011, 4:23 • שוטרים
- 10 במאי 2011, 12:40 • הדברים הקטנים
- 5 במאי 2011, 18:52 • תחרה
- 30 באפר׳ 2011, 16:04 • //
- 16 באפר׳ 2011, 22:51 • שקרנים
- 27 במרץ 2011, 16:36 • פרברסיה
- 15 בנוב׳ 2010, 5:32 • כותרת
- 8 בנוב׳ 2010, 11:58 • אחרי השיפוצים
- 28 באוק׳ 2010, 5:03 • צפיות...
- 27 בספט׳ 2010, 11:35 • נעליים שטוחות
- 24 בספט׳ 2010, 22:11 • טוב לי
- 10 ביוני 2010, 17:02 • שבוע הספר
- 9 ביוני 2010, 12:36 • גסיסה ופריחה
- 29 באפר׳ 2010, 15:13 • מרטיט מעט
- 10 בפבר׳ 2010, 8:19 • :))))
- 24 בינו׳ 2010, 17:06 • נפילה
- 1 בינו׳ 2010, 7:18 • שנה
- 27 בדצמ׳ 2009, 3:34 • Top 20 reasons why Chocolate is better then sex
- 25 בדצמ׳ 2009, 15:08 • המנקה של אמא
- 17 בדצמ׳ 2009, 12:25 • אור
- 9 בדצמ׳ 2009, 14:51 • תזמון רע
- 4 בדצמ׳ 2009, 13:43 • תובנה
- 1 בדצמ׳ 2009, 5:54 • חיות
- 22 בנוב׳ 2009, 14:58 • התנופה
- 24 בספט׳ 2009, 14:45 • אין כמו קארמה!
- 9 בספט׳ 2009, 3:40 • עוד יומיים כולל היום...
- 26 באוג׳ 2009, 13:39 • ככה נראת חופשה
- 22 באוג׳ 2009, 16:33 • הלך לי האפור...
- 21 באוג׳ 2009, 16:53 • אפור
- 20 באוג׳ 2009, 3:21 • קרן אור בשבוע רע
- 16 באוג׳ 2009, 17:56 • לשים את החיים בהמתנה 101
- 12 באוג׳ 2009, 19:51 • 12 שעות...
- 19 ביולי 2009, 17:21 • איכפת
- 18 ביולי 2009, 15:56 • חופשה
- 12 ביולי 2009, 18:32 • "קבוצת לימוד"
- 10 ביולי 2009, 13:57 • מחשבה שנייה
- 10 ביולי 2009, 11:52 • עונש עצמי
- 8 ביולי 2009, 14:29 • English 101
- 7 ביולי 2009, 15:40 • תודה
- 5 ביולי 2009, 16:45 • יום ראשון של התעלות רוחנית
- 4 ביולי 2009, 20:39 • בזויים
- 1 ביולי 2009, 16:24 • :)))))))
- 30 ביוני 2009, 15:40 • חופש!!!
- 28 ביוני 2009, 23:46 • טעים!
- 27 ביוני 2009, 14:11 • תחושות של התקופה
- 22 ביוני 2009, 10:24 • תיקון טעות בהבנת הנקרא
- 21 ביוני 2009, 22:43 • גועל נפש!!!
- 20 ביוני 2009, 6:23 • "משפט היום"
- 20 ביוני 2009, 6:22 • עניין של טעם
- 18 ביוני 2009, 13:22 • יום הולדת
- 14 ביוני 2009, 19:53 • גאווה!!!
- 10 ביוני 2009, 8:17 • כאב
- 8 ביוני 2009, 5:53 • אחלה לילה!
- 7 ביוני 2009, 10:01 • עייפות, אושר של שלווה וצבע
- 3 ביוני 2009, 10:25 • העתק
- 31 במאי 2009, 17:49 • זיקנה
- 25 במאי 2009, 4:13 • איך לאבד יום...
- 24 במאי 2009, 13:11 • להרגיע
- 22 במאי 2009, 13:42 • דובי
- 21 במאי 2009, 12:35 • מדריך לכנוע המתחיל...
- 11 במאי 2009, 10:06 • אם אמא אומרת אמא יודעת.
- 10 במאי 2009, 6:55 • ורוד
- 7 במאי 2009, 15:32 • תמונות
- 5 במאי 2009, 21:53 • הכר את השכן... רק בלי עשן
- 3 במאי 2009, 17:07 • להרגיש טוב
- 30 באפר׳ 2009, 19:14 • אבדה או בדייה?
- 30 באפר׳ 2009, 10:14 • Tru TV- BDSM
- 29 באפר׳ 2009, 17:15 • אז מה כל כך מיוחד בישראל??
- 28 באפר׳ 2009, 14:31 • נקי
- 27 באפר׳ 2009, 15:42 • לזכור
- 23 באפר׳ 2009, 0:43 • "אישה- הנס היפה ביותר של הטבע"
- 22 באפר׳ 2009, 15:00 • יום רע
- 20 באפר׳ 2009, 16:50 • "אחות מהאגדות"
- 20 באפר׳ 2009, 11:40 • :)
- 19 באפר׳ 2009, 10:02 • //
- 15 באפר׳ 2009, 20:05 • תסכול
- 13 באפר׳ 2009, 13:43 • אביב הגיע פסח ביי
- 11 באפר׳ 2009, 17:33 • לנצח בכבוד
- 9 באפר׳ 2009, 11:39 • חופש
- 7 באפר׳ 2009, 2:00 • עוד קצת עצבים לקראת סוף היום
- 6 באפר׳ 2009, 17:29 • עצבים
- 6 באפר׳ 2009, 12:44 • נעליים לא זורקים!
- 5 באפר׳ 2009, 21:45 • חייבת!
- 4 באפר׳ 2009, 15:34 • מה שקורה כשרוצים רק להנות....
- 1 באפר׳ 2009, 15:23 • //
- 29 במרץ 2009, 0:40 • //
- 28 במרץ 2009, 21:59 • עייפות
- 28 במרץ 2009, 13:18 • :)
- 22 במרץ 2009, 23:39 • בא לי
- 22 במרץ 2009, 4:58 • זמן פנוי
- 20 במרץ 2009, 11:48 • מגרד
- 18 במרץ 2009, 13:20 • כאב
- 12 במרץ 2009, 12:00 • לשפוט או לא לשפוט...זאת השאלה (או אולי אחת מהן...)
- 8 במרץ 2009, 8:30 • נשים עם דוקטורט
- 27 בפבר׳ 2009, 17:28 • קטן שלי
- 26 בפבר׳ 2009, 18:02 • שלווה
- 25 בפבר׳ 2009, 8:31 • ניצלתי :))
- 24 בפבר׳ 2009, 22:19 • ייאוש
- 23 בפבר׳ 2009, 15:18 • תגובות
- 23 בפבר׳ 2009, 14:20 • עייפה
- 22 בפבר׳ 2009, 19:39 • זונה!
- 22 בפבר׳ 2009, 6:25 • חיבוק של בוקר
- 21 בפבר׳ 2009, 14:25 • יום ככה יום קקה
- 20 בפבר׳ 2009, 10:41 • נסיעה מעניינת
- 19 בפבר׳ 2009, 15:47 • איכס!
- 18 בפבר׳ 2009, 0:45 • שולטת מתלמדת
- 17 בפבר׳ 2009, 4:32 • קר לי
- 16 בפבר׳ 2009, 11:24 • אוחחחחח
- 14 בפבר׳ 2009, 6:41 • שוק עבדים
- 13 בפבר׳ 2009, 8:55 • עדכון שבועי
- 9 בפבר׳ 2009, 4:28 • //
- 4 בפבר׳ 2009, 16:37 • //
- 3 בפבר׳ 2009, 16:23 • כאב
- 27 בינו׳ 2009, 0:34 • שיחה קטנה
- 26 בינו׳ 2009, 1:20 • //
- 26 בינו׳ 2009, 0:15 • //
- 11 בינו׳ 2009, 0:21 • //
- 5 בינו׳ 2009, 12:30 • חיים קשים
- 30 בדצמ׳ 2008, 13:29 • "התחלה של ידידות מופלאה"
- 30 בדצמ׳ 2008, 8:26 • מילואים ואוכל
- 27 בדצמ׳ 2008, 15:06 • גנים שבאים מאמא
- 21 בדצמ׳ 2008, 18:04 • כמובן איך שכחתי...
- 21 בדצמ׳ 2008, 18:00 • תניחו לי!!!
- 18 בדצמ׳ 2008, 12:49 • צחוק מעבודה
- 14 בדצמ׳ 2008, 14:09 • מדוזה
- 14 בדצמ׳ 2008, 10:41 • Sexual Calorie Counter
- 9 בדצמ׳ 2008, 17:36 • חומר למחשבה
- 7 בדצמ׳ 2008, 13:24 • רע לי
- 6 בדצמ׳ 2008, 19:15 • כעס
- 6 בדצמ׳ 2008, 15:46 • נאמנות
- 4 בדצמ׳ 2008, 9:10 • יום קשה
- 2 בדצמ׳ 2008, 3:26 • עור
- 27 בנוב׳ 2008, 17:48 • הערכות ותצוגות
- 26 בנוב׳ 2008, 16:26 • מוגנת
- 24 בנוב׳ 2008, 10:45 • מרחוק
- 24 בנוב׳ 2008, 3:40 • מחשבות של משמרת לילה
- 23 בנוב׳ 2008, 3:18 • סלב בבוקסר
- 19 בנוב׳ 2008, 8:46 • מפונקת
- 19 בנוב׳ 2008, 8:19 • ארוחת בוקר
- 17 בנוב׳ 2008, 10:31 • "להוציא את המילים מהפה"
- 16 בנוב׳ 2008, 10:55 • "שולטי צעצוע" או אולי זה מחזיקי מפתחות?
- 15 בנוב׳ 2008, 15:18 • "כן המפקדת"
- 4 בנוב׳ 2008, 11:20 • חולה
- 28 באוק׳ 2008, 11:59 • מעבר דירה חלק ג'
- 24 באוק׳ 2008, 14:39 • מעבר דירה חלק ב'
- 22 באוק׳ 2008, 11:19 • מעבר דירה חלק א'
- 20 באוק׳ 2008, 1:52 • נשואה
- 19 באוק׳ 2008, 18:09 • התחלה

