צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 18 שנים. יום שלישי, 9 בדצמבר 2008 בשעה 17:36

היום גיליתי משהו... יש את המצבים האלה שמרוב צחוק וחיוכים ממש כואב בלחיים... נכון?
אז היום גיליתי שלהחזיק חיוך מזוייף כואב יותר....
ואז הגיעו הטקסנים... כאלה מנומסים... אבל חלאס עם הMa'am הזה... חוץ מזה... אחלה טיפים... תבורכו...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י