צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום ראשון, 22 בנובמבר 2009 בשעה 14:58

אוי פינקי קטנה שלי...
רק היא יכולה למצוא שהכסא של ארוחת הבוקר הוא בלי מסעדים ולמרות זאת "לקחת תנופה גדולה מדי כדי לעשות הולה הופ עם המגש של הארוחה" ובצורה הזוייה למדי גם לא לשפוך שום דבר (והיה לה קערה של קורנפלקס עם חלב בין השאר) וגם לבצע תנועת "וטו" ייחודית עם היד...

לא חושבת שצחקתי ככה בחיים שלי...

אחד המצחיקים!!!

ותודה על הרעיון המושלם למאמר!!!
}}{{


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י