צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 16 שנים. יום שני, 15 בנובמבר 2010 בשעה 5:32

מתחילה יותר ויותר לפתח רגשות עויינים כלפי שולחי ההודעות-ללא-כותרת למיניהם.
אני מדברת על אלה ששולחים סימני פיסוק במקום כותרת ראוייה לשמה.
אל תשלחו לי הודעה עם כותרת של שלושה סימני שאלה אלא אם זה קשור להודעה. ולשאול שאלה בהודעה כששמים שלושה סימני שאלה בשורת הכותרת- זה לא נחשב!

אין לך כותרת לשים? אין דבר כזה!
יש לך שאלה לשאול אותי? אפשר בקלות לכתוב בכותרת "שאלה" או "שאלה בבקשה" או "יש לי שאלה"...או כל וריאציה אחרת
יש לך מחאמה שרצית להעביר לי?- "מחמאה" יכולה להיות כותרת שאני בכלל יעריך כי אני חובבת מחמאות שכמותי רק ארצה יותר לפתוח את ההודעה...

אז בבקשה- חסל סדר הודעות ללא כותרת.
רגע, מה בבקשה? פשוט די!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י