צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום חמישי, 20 באוגוסט 2009 בשעה 3:21

זהו! זה סופי! 😄
שני, שלישי ורביעי אני בים המלח!!! הולכת לא לעשות שום דבר חוץ מהלתפנק!!!

איזה כיףףףף סוף סוף משהו שיוריד את הלחץ הלימודי ממני... לקצת...



עוד קבוצת לימוד רעשנית אחת שתשב לידי... אני כבר לא אהיה נחמדה! המרעישים הבאים- יחטפו ממני חזק!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י