צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 18 שנים. יום שבת, 6 בדצמבר 2008 בשעה 19:15

שונאת תככנים!!! שונאת שונאת שונאת!!!
יש לי בחילה מזה!!!
רוצה רק להכאיב להם עד זוב דם... כמו הרהיטים שהייתי שוברת בתקופות עבר מתוך זעם יוקד (ותאמינו לי לשבור ספה מעץ מלא-כשאתה לא 150ק"ג ולא קופץ עליה- זה לא קל... בטח שבטח למישהי "קטנה ועדינה" כמוני) כמעט עד עילפון כאב ואז להקיא את הבחילה ולתת להם ללק את זה!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י