תודה למי שחבר אמיתי.
תודה למי שכן ותומך.
תודה גם למי שלא נוקט עמדה בלי לדעת למה הוא נוקט בה...
ועוד היה לנו היום דיון על זה בחשיבה היסטורית ואחרי זה השיעור נמשך למחשבה מדינית... הצורך לדעת למה אנו עושים את הבחירות שאנו עושים... הצורך לדעת מה קרה בעבר כדי לדעת למה המסלול ממשיך בנתיבו...
ושאלוהים יברך את המורה למתמטיקה שהבינה סופסוף שאם היא רוצה אותי רגועה ושקטה בשיעור שתיתן לי את החוברת הטפשית הזאת כדי שאני אוכל להתקדם לבד!!!
אז מה אם יש רק 2 תלמידות בכיתה של 28 שיודעות את החומר? לא רוצים להשקיע בהקבצות (נשמע קצת כמו חזרה לתיכון... לא?) שלא ישקיעו... בעיה שלהם... אבל שלא יעשו פרצופים על זה שאנחנו מפריעות ושלא "יתעלמו" מאיתנו כשאנחנו רוצות לענות על משוואה מטומטמת כי כבר פתרנו אותה לפני רבע שעה ושאר הכיתה עוד לא העתיקה אותה!!! ושלא יעיזו להגיד לנו להסביר לאט לאט את הדרך...
נו באמת!
משוואה לדוגמא ממערכת המשוואות שהכיתה עבדה עליהן:
(6X+1)(6X-1)-(9X+5)(4X-3)=0
סתם הרבה מספרים אבל מהזה קלללל
אגב... מי שמעניין אותו התשובה היא X=-2
לפני 15 שנים. 7 ביולי 2009 בשעה 16:40