בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 15 שנים. יום שלישי, 21 ביוני 2011 בשעה 12:26

למה לעזאזל אני מופתעת כל פעם מחדש?
למה אני חושבת שאנשים שאני מכירה כל חיי יחליטו לשנות את התנהגותם ככה סתם?
למה אני יוצאת נאיבית ברגעים האלה שאני חושבת שאולי, אולי הפעם יהיה בסדר?

למה אני חושבת שאם זה חשוב לי אז זה יהיה חשוב גם לה?

ככה!

יבוא יום ואולי אני אלמד.... אולי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י