בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום חמישי, 30 באפריל 2009 בשעה 19:14

איך נעלמים 2239 שקלים בפחות מיום?
איך זה הגיוני שמתוך הכסף שצריך לנוח בכספת פתאום נעלם סכום שכזה?!
ומה זה בכלל האיום המטומטם הזה של "יש לך עד X לראות מה קרה ואם לא מצאת את מה שאיבדת (אני איבדתי?! לי לא היה חסר כלום!!!) זה באחריותך להשלים את מה שחסר..."
סליחה???????????
WTF?!?!?!?!?
שאני ישלים את מה שאתם איבדתם?!?!?
שאני יוציא מהכסף שלי כדי לנקות אחריכם?!?!
זובי!
אין בעיה, אני אבדוק, אני אחפש ואני אברר ואם זה חסר זאת לא תהיה אשמתי.
ואם תתחילו שוב עם האיומי סרק האלה אתם יכולים להגיד יפה שלום ותסתדרו עם הבעיות שלכם לבד!
נראה תכם מקפיצים מישהו בערב חג.. נראה אתכם מתקנים לבד את המדפסת, מוציאים אישורים בקצב של 50 רג'ים+אישורים ב10 דקות ביחד עם הפרופילים שלהם!!! (טוב שאני מקלידה עיוור).
נראה אתכם מתמודדים עם הבעיות של הלילה לבד.
נראה מי עוד יהיה מוכן לעשות ברצף N.E.M!!
נראה אתכם שמים כונן שבאמת יזיז את עצמו במידת הצורך.
נראה אתכם מסתדרים עם העומס במרכזיה.
לא צריכה אתכם עד כדי כך!!!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י