צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום רביעי, 26 באוגוסט 2009 בשעה 13:39

3 ימים של "בטלה"... טיפולי מסאג' מכאן ועד להודעה חדשה... טיפול, שעה מנוחה, עוד טיפול עו קצת מנוחה, ארוחה קלה שמגיעה לחדר, עוד טיפול,מנוחה וקריאה קלה, קוקטיילים בלובי, ארוחת ערב ועוד קצת קוקטיילים.

בערב הראשון ביקשתי "קוקטייל חופשתי"... עזרתי בסוף למנהל הלובי להמציא אחד שיתאים לי... ויום אחרי זה אני רואה בתפריט המיוחדים "קוקטיל חופשה"... :))))
איזה מנהל חמוד... הביא לי 2 על חשבון הבית בגלל שעזרתי "להמציא" אותו...P:
והפינוקים והטיפולים... אוחחח ככה נראת חופשה...

במילה אחת: תענוג!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י