צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום שישי, 10 ביולי 2009 בשעה 11:52

למה? למה אני מנסה לעזור למי שלא רוצה???
שעה חפרת לי את המוח על המאמר הדפוק הזה!!! שעה! אם לא יותר!!!
רוצה עזרה, אין בעיה! תקשיבי למה אומרים לך!!!

אומרים לך שהמאמר קשור למה ה15 אז למה ללכת למאה ה18?!?!?!
מטומטמת!!!!

בשביל מה לעזור לך אם את עושה דווקא?!?!

זהו!
זה היה ממש עונש עצמי השעה הזאת!
לכי תלמדי לקרוא לפני שאת מנסה לנתח מאמר מדעי!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י