צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום שבת, 20 ביוני 2009 בשעה 6:22

נאמר לי כבר לא אחת שאני יהירה, מפונקת, אנוכית, אגואיסטית, מפונקת וכל שם תואר אחר שנראה לכם מתאים לעניין.
תודה.
טוב לי ככה.
בסופו של דבר אני כאן (ואני לא מדברת דווקא על האתר) בשביל הנוחות והאושר שלי לפני הכל.
אח"כ אם אפשר על הדרך לתת למשפחה... אחרי זה לחברים וכן הלאה בשרשרת המזון אז מה טוב מה יפה.
אבל בחייאת ראבק!
כולם ככה. אני רק מחצינה את זה יותר. אני רק מדגישה את זה יותר.
אז עשה טובה (אתה יודע מי אתה... אני רק מקווה שאתה יודע לקרוא!), רד מהענן הזה לפני שהוא יתפזר לבד (לא חבל על הנפילה?).
אני שונאת את המשחקים האלה.

אם היית מטומטם באמת עוד אולי הייתי מוותרת... על טמטום לא שופטים.
אולי, אם תצליח להתבגר, אם תצליח להצמיח שכל ופה שיכול לעשות את החיבור בין השכל לקול. רק אז, אולי (אולי ענקי) תצליח לדבר כמו שצריך...
ואומרים שאין תקווה בעולם...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י